Mulțumesc…

Mulțumesc mamei că m-a născut.

Mulțumesc lui Dumnezeu că a permis să exist.

Mulțumesc vieții pentru viața frumoasă pe care o am.

Mulțumesc soartei pentru toate greutățile date,

Toate m-au făcut mai puternică.

Mulțumesc prietenilor care mă tolerează,

Care îmi acceptă toate defectele,

Toate nebuniile și toate neroziile.

Mulțumesc soarelui care îmi încălzește pielea.

Mulțumesc florilor care îmi parfumează viața.

Mulțumesc că trăiesc în România,

Cu bune și cu rele, este țara mea.

Mulțumesc că sunt sănătoasă.

Mulțumesc că gândesc.

Mulțumesc că pot să merg.

Mulțumesc că văd.

Mulțumesc că aud.

Mulțumesc că simt.

Mulțumesc că îmi bate inima.

Mulțumesc că respir.

Mulțumesc că am conștiință.

Mulțumesc că sunt puternică.

Mulțumesc că am voință.

Mulțumesc pentru toate defectele

Și calitățile, mă fac unică.

Mulțumesc că am avut minte să învăț.

Mulțumesc că am talentul scrisului.

Mulțumesc că mi-am găsit vocația.

Mulțumesc că-i înveselesc pe ceilalți.

Mulțumesc că pot schimba câte puțin lumea.

Mulțumesc pentru tot ce am bun în viață.

Mulțumesc pentru ciocolată,

Cea care îmi îndulcește viața.

Mulțumesc cărților care m-au format.

Mulțumesc profesorilor care m-au învățat.

Mulțumesc familiei mele care-mi dăruiește iubire.

Și-mi mulțumesc mie că mă străduiesc

Cu fiecare zi, să fiu mai bună.

Mulțumesc pentru toate reușitele mele.

Mulțumesc și mai mult pentru eșecurile mele.

Mulțumesc pentru tot,

Bun sau rău,

Frumos sau urât,

Important sau neimportant,

Drept sau stângaci.

Tu pentru ce mulțumești în fiecare seară?

Acest articol a fost publicat în Despre adolescenți și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

