Fericirea durează o secundă…

29d4409a8eb4bde70e6ecd076d8c3372

Dacă te-ai întrebat vreodată ce este fericirea, cât durează și ce înseamnă eternitatea… o să îți dau eu acum două definiții scurte. În seara asta nu mă simt în stare să filosofez prea mult.

Fericirea este acea bucurie, puternică, foarte puternică, care durează fix câteva secunde sau minute. Fericirea adevărată nu poate fi simțită oriunde sau cu oricine. Fericirea o simți numai lângă persoana iubită, restul sunt doar bucurii sau momente de plăcere. Însă fericirea, adevărata fericire, cea intensă, pe care o simți de parcă ți-ar tăia respirația, este acolo unde sufletul tău vrea să se întoarcă de fiecare dată. Când iubești un om, vrei tot timpul să fii lângă el, îl cauți, îl chemi, îl strigi. Dacă ai găsit fericirea lângă un om, într-un anumit loc, timp și spațiu, o să vrei mereu să te întorci acolo. Poate să fie sub un copac, la mare, în casa ta ori în parcul din cartier. Fericirea nu cunoaște bogăția materială, doar pe cea sentimentală.

Eternitatea durează o secundă. Poți trăi o clipă cât o eternitate sau poți să nu trăiești nimic și să ți se pară un pustiu nesfârșit. Eternitatea se măsoară în fericire sau în tristețe. Eternitatea fericirii durează o secundă. Eternitatea dureri poate să dureze o adevărată veșnicie. O oră să ți se pară un an, iar un an cu cineva drag și iubit, să ți se pară o lună.

Înțelegeți ceva din ce zic eu aici?! Eu am cunoscut fericirea… a durat câteva minute. M-aș întoarce oricând acolo, numai că acolo acum e gol. Așa că mă mulțumesc cu liniștea de după furtună!

Voi, dragii mei adolescenți, o să cunoașteți eternitatea fericirii și unii dintre voi vă veți bucura de ea în repetate rânduri. 🙂

Acest articol a fost publicat în Motivational și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

