Călătorie spirituală în Grecia

Simt nevoia să plec undeva. Într-un loc în care n-am mai fost niciodată. Am nevoie de o vacanță. Vreau să călătoresc. Vreau să las trecutul în urmă. Am nevoie să privesc spre viitor. Simt nevoia unei călătorii în care să mă reculeg. O călătorie spirituală unde să fiu doar eu cu mine. Aș putea să aleg Israelul, m-aș putea duce la diverse mănăstiri și biserici. Probabil că așa ar fi normal. Însă vreau să mă întâlnesc cu marea. Doar ea îmi cunoaște sufletul și numai ea mi l-ar putea alina.

Ce destinație să aleg? Nu am ieșit prea des din țară. De fapt, am făcut-o numai de două ori și atunci am fost în țările vecine. Caut o plajă unde să nu mă cunoască nimeni. Nici la Constanța nu mă știe nimeni, dar parcă mult mai bine m-ar „aranja” o insulă. Mi-ar plăcea să plec în Grecia. Nu am fost niciodată. Probabil că vara lui 2015 este perioada perfectă. Acum a sosit vremea să văd Atena pentru prima dată și apoi să petrec vreo 10 zile în Creta. Nu duc lipsă de bani, însă sunt o persoană chibzuită, așa că îmi voi rezerva chiar de acum un bilet de avion prin compania Aerolines. Un bilet la un preț accesibil, bineînțeles. Nu mă întrebați de ce aleg Aerolines. Pur și simplu îmi inspiră încredere. Toți prietenii mei își rezervă bilete avion prin această agenție. Dacă ei au fost mulțumiți, eu de ce n-aș fi?

aerolines grecia

Am căutat foarte multe informații pe Aerolines și am găsit detalii prețioase despre obiectivele turistice din Atena și Creta, însă cel mai mult m-au bucurat ofertele complete despre biletele de avion, prețurile transparente și acele informații utile care sigur îmi vor face călătoria mai plăcută. Nu mi-a fost greu să mă decid, voiam de mult să plec în Grecia, dar recunosc, înainte să aleg Atena, am parcurs cele 80 de destinații turistice de pe întreg continentul afișate pe Aerolines.

Sunt foarte hotărâtă, o să plec și voi reuși să mă regăsesc. Nimic nu mă poate opri. Nu mă tem să plec singură într-o țară străină. Nu contează că nu știu greaca, știu engleză și voi reuși să mă descurc. M-am interesat până și de complicatele taxe de aeroport. Știu exact cât voi plăti. Nu îmi voi rezerva nicio cameră de hotel. O să plec pur și simplu cu un rucsac în spate și un bilet de avion în buzunar. Aproape că mi-aș lăsa telefonul mobil acasă. Nu vreau să mă sune nimeni, nu vreau să mă caute nimeni și nu vreau să mă găsească nimeni.

bilete de avion spre atena

Ce mă aștept să descopăr în Grecia? Nu știu! Frumusețea autentică a Greciei, obiective turistice care îmi vor tăia răsuflarea, o întâlnire specială cu marea, oameni frumoși, muzică bună, mâncare delicioasă și băuturi tradiționale. Nu mă voi da în lături de la nimic. O să îmi trăiesc cele două săptămâni ca și cum ar fi ultimele din viața mea. Și când mă voi întoarce, sper să fiu un om nou, un om vindecat, o femeie puternică. Vreau să o iau de la zero și cel mai bun mod de a o face, va fi această călătorie în Grecia. Sunt absolut convinsă că va fi o vacanță de neuitat.

aerolines

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

