Departe de ochii copiilor

catuseDrăgi părinți de adolescenți, aveți grijă unde vă ascundeți jucăriile erotice! Oricât ar fi ele de necesare și oricât de mult v-ar condimenta nopțile, ar trebui să le puneți în locuri foarte greu accesibile pentru copii. Am norocul de a avea în jur foarte mulți copii și adolescenți. Copiii mă plac și le inspir încredere. Acum ceva timp, întâmplarea a făcut ca un copil din vecini să mi se confeseze, spunându-mi că a găsit în camera părinților lui o pereche de cătușe cu puf roz. Copilul avea vreo doisprezece ani și în loc să fie șocat, era mai mult amuzat. I-a trecut prin gând să ia cătușele din locul unde erau ascunse și să se joace cu ele „De-a polițiștii” împreună cu prietenii lui. Dar ceva l-a oprit. Și bine a făcut. Așa că a venit l-a mine și m-a întrebat de ce părinții lui țin în dormitor cătușe roz? Ce fac cu ele? Pentru ce le-au cumpărat? Care le este scopul? În sinea lui, nu vedea nimic pervers, ba chiar considera că părinții lui sunt niște ciudați. Inițial a crezut că sunt de decor, cum sunt bibelourile, apoi și-a dat seama că le-au cumpărat pentru a se juca și ei, așa cum fac copiii. Nu era departe de adevăr, bineînțeles că nu i-am spus că părinții lui sigur le procuraseră dintr-un sex shop online, iar jocurile lor nu erau deloc inocente, mi-am ținut gura. I-am îndrugat o poveste foarte convingătoare, cred eu. Dar mai mult ca sigur această poveste o va ține minte toată viața și când își va da seama că l-am mințit, ori îmi va spune, ori se va amuza în sinea lui.

        Oricum ar fi, cred că i-am salvat inocența. Mă întreb ce i-aș fi spus dacă dădea de un dildo sau un vibrator?! Oh, crimă și pedeapsă ar fi fost pe capul meu. I-am spus că în trecut, înainte ca el să se nască, părinții lui avuseseră neșansa de a fi „vizitați” de hoți. Atunci hoții le-au furat toții banii și toate bunurile de valoare. Și chiar dacă tăticul lui fuseseră un om solid și se luptase cu unul dintre hoți, nu reușise sub niciun chip să rețină unul dintre ei în casă, pentru a-l da pe mâna poliției. Atunci și-au dat seama că dacă ar fi avut în casă o pereche de cătușe, ar fi reușit să rețină hoțul legat de calorifer sau de grilajul patului. Părinții lui și-au învățat lecția, dar hoții nu au fost niciodată găsiți. Așa că și-au promis că de atunci înainte, din casa lor să nu lipsească măcar o pereche de cătușe. Au spus și s-au ținut de cuvânt. Au încercat să găsească o pereche de cătușe normale, din metal, însă au realizat că acelea nu erau vândute pentru oamenii obișnuiți, ci numai pentru oamenii legii. Așa că s-au mulțumit cu unele din puf roz. În fond, ce-aveau?! Metalul brut era îmbrăcat în blănița aceea moale. În felul acesta, hoțul, dacă urma să le mai calce casa, nu avea să se rănească la mâini în disperarea lui de a se elibera. Așa că s-au bucurat nespus de cătușele roz, le-au cumpărat fără să stea pe gânduri și s-au simțit mai în siguranță ca niciodată.

Morala acestui articol: Dragostea nu are vărstă, iar fanteziile nu cunosc nici ele distanța anilor. Când doi oameni se iubesc, au dreptul să o facă așa cum vor, indiferent de „regulile” lumii. Însă… dacă sunteți părinți, încercați să vă ascundeți jucăriile erotice în locuri greu accesibile pentru copii. Sfatul meu este să le țineți încuiate într-un sertar sau într-o cutie din lemn. Nu vă spun să renunțați la nebuniile din timpul nopții, ci să fiți foooarte discreți dacă aveți copii în casă. Copilul de mai sus a fost unul fericit căruia nu i-a trecut prin cap nimic obscen, dar țineți minte că, în general, copiii sunt foarte inteligenți și-și dau seama de mai multe lucruri decât am putea noi crede. Sunt deștepți și greu de păcălit! Viața intimă chiar trebuie să fie intimă!

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

