Black Friday 2013 Televizoare

Dragii mei adolescenți senzaționali, știți că data trecută vă tot spuneam să fiți altruiști și să vă îndreptați atenția de Black Friday spre produse care să poată fi folosite pentru întreaga familie. Și sincer, m-am gândit bine și cred că v-am cerut prea mult. Vorba aia nu degeaba sunteți adolescenți, în adolescență egoismul este la el acasă și bine faceți, aveți o viață întreagă înainte să vă gândiți la familie, copii, părinți și etc. Astăzi vă spun, la naiba cu altruismul, mai bine vă gândiți la voi.

blackfriday

Citeam astăzi un articol pe Locco.ro și inevitabil m-am gândit la voi, adolescenții. Locco nu doar că ne dă detalii folositoare despre magazinele participante la evenimentul Black Friday, dar ne și dezvăluie care sunt magazinele care fac cele mai mari reduceri, între 30% și chiar 70-90% și care sunt produsele care merită să fie achiziționate de Vinerea Neagră. Marea vineri în care prețurile scad la pământ și adolescenții se ridică la nori. Și bine le zicea Locco, la fel ca și el, mă întreb și eu, de ce naiba Black Friday-ul se ține numai o dată pe an?! Era bine tare dacă era măcar de 2-3 ori. Că na, nu mereu avem bani și sincer, de câte ori nu mi s-a întâmplat să n-am bani de Vinerea Neagră. Și ca să nu mă îndepărtez prea mult de la subiect, cele mai avantajoase produse sunt electronicele și electrocasnicele.

2_248

Așa că dragi adolescenți, mai bine v-ați pune farmecul în funcțiune și v-ați convinge părinții să vă cumpere un televizor super mișto. Vă recomand ofertele de la Melarox pentru a vă cumpăra un televizor așa cum poate ați visat de mult. Indiferent că vreți un televizor LCD, LED, PLASMĂ sau 3D, pe Melarox sunt de toate, orice marcă, orice tip. Dintre toate brandurile, eu am cea mai mare încredere în Samsung, indiferent că vine voarba de televizoare, telefoane, home cinema sau altele, Samsung este lider pe piață, cel puțin din punctul meu de vedere. Cu Samsung descoperi o nouă realitate în Full HD, filtrarea zgomotului pentru o plăcere sporită a vizionării televizorului, vizionați filmele de la USB, Dual Core sporește viteza în multitasking și multe, multe alte caracteristici care mai de care mai impresionante. Meritați și voi ca niște adolescenți senzaționali ce sunteți, mai ales dacă aveți rezultate bune școlare, un televizor ultimul răgnet, mai ales că Melarox are reduceri foarte, foarte mari.

Vă urez succes în convigerea părinților, dar mai ales vă doresc shopping plăcut, câteva click-uri și în câteva ore, curierul e deja la ușă.

          Vă pup!

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

