Pentru prințesa din mine, iClean este cea mai bună alegere

Obișnuiesc să spun și să glumesc, că într-o altă viață am fost prințesă. Nu m-am născut să stau la cratiță, nu-mi plac treburile casnice, urăsc să fac curățenie, cu toate acestea… le fac pe fiecare dintre ele, de nevoie, pentru că trebuie, pentru că și mai mult urăsc mizeria, dar asta nu înseamnă că simt vreo plăcere. Nu fac parte dintre cei care fac curățenie când sunt triști. Eu plâng dacă sunt necăjită, nu trebăluiesc. De gătit îmi place, așa cât de cât… dar curățenia mă obosește fizic și psihic. Îmi fac singură treburile, însă îmi place ca o dată pe anotimp să apelez la o firmă de curățenie care să-mi facă casa lună… de la furculiță până la lustră.

Dar știți, o firmă de curățenie de încredere este mai greu de găsit. De ce?! Pentru că atunci când vin zilele cu pricina, obișnuiesc să fug cu totul de acasă, las specialiștii să își facă treaba, iar eu vin abia la sfârșit, să văd dacă totul este așa cum mi-am dorit și bineînțeles, să-mi preiau casa. De aceea trebuie ca firma să fie de mare încredere. În primul rând să nu-mi strice lucrurile, și-apoi… să nu-mi dispară ceva din casă. Mie nu mi s-a întâmplat până acum și sper, nici să nu mi se întâmple.

timthumb

Când am chef de o curățenie făcută ca la carte, apelez întotdeauna la firma de curățenie iClean.ro. De ce iClean.ro?! Pentru că le pot lăsa casa pe mână cu încredere, pentru că realizează o curățenie desăvârșită, pentru că au un personal de încredere, amabil, discret și dispus să dea sfaturi la nevoie, dar și datorită prețurilor accesibile. Ia uitați mărturisirea lui Cristi, coordonatorul de echipe: „Experiența în serviciile profesionale de curățenie, m-au ajutat să descopăr toate secretele din spatele acestei activități. Totodată am învățat că fiecare client merită să primească servicii la cele mai înalte standarde, acestea fiind de altfel unul dintre obiectivele noastre, pe care îl atingem la fiecare lucrare. În aceste condiții, clienții noștri nu au nimic să ne reproșeze”. Dacă nici această mărturisire nu convinge, atunci ce?!

Știți ce-i fabulos?! Faptul că echipa iClean.ro nu face curățenie numai în case. Iată ce alte servicii oferă:

  • Curățenie în apartamente, case, vile:

–          curățenie după constructor;

–          curățenie generală;

–          curățenie de întreținere;

–          curățenie după petreceri, evenimente, sărbători.

  • Curățenie în birouri, spații comerciale:

–          curățenie de întreținere zilnică;

–          curățenie de întreținere săptămânală;

–          curățenie după constructori, reparații, amenajări;

–          curățenie după evenimente, petreceri.

  • Spălare tapițerii auto.

Așadar indiferent de loc, moment sau nevoie, iClean.ro curăță tot și peste tot. Mi se pare o firmă de curățenie foarte profesională pe care o recomand cu încredere, tuturor celor care nu au timp, nu pot sau nu le place să facă curățenie.

         iClean.ro oferă și posibilitatea de a ne face un abonament de curățenie la ei. Și astfel beneficiem de discounturi de până la 50%, am avea mult mai mult timp liber, nu am duce grija că trebuie să facem curat și nici nu am mai cumpăra produse de curățenie pe care să le folosim ocazional. Super, nu?!

Pentru prințesa din mine, iClean este o binecuvântare! 🙂  

logo-iclean-222px

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

