La pescuit în Deltă

Oare v-am povestit vreodată că era să mă înec în Lacul Razelm?! 🙂 Nu?! Atunci o să vă povestesc acum. Cu câțiva ani în urmă intrase în mine un spirit aventurier colosal, de parcă îmi doream pericolul cu lumânarea. Vroiam să plec, să văd toată țara, să mă aventurez în sălbăticie, de parcă în mijlocul sălbăticiei aveam să găsesc vreo comoară. Punând la cale o escapadă cu prietenii mei, am decis să mergem în Deltă, mai ales pentru pescuit. Eu cred că eram singura care îmi doream să văd Delta numai pentru frumusețea ei și ca să fac plajă, căci cu pescuitul sunt mai mult decât paralelă. Sperii peștii, sperii momela, sperii și undițile dacă mă ambiționez. 🙂 Zis și făcut, am pus la cale planul, ne-am cumpărat echipamente pentru pescuit, haine și undițe dintr-un magazin pescuit online și-am plecat la drum.

Bibanu.ro

Am mers cu mașina până la Galați, la Galați am trecut cu bacul Dunărea, și la un moment dat am ajuns la lacul Razelm și-acolo am vrut să intrăm mai mult în inima Deltei. Și ce ne vine nouă în minte?! Să trecem prin canalele Deltei cu barca. Atât ne-a fost, am crezut că o să murim, că se va răsturna barca cu noi din cauza apei învolburate, deși aveam veste de salvare; barca nu avea un motor prea puternic, iar valurile erau imense. Patru ore am făcut cu barca prin canalele Deltei, 4 ore ce mi s-au părut interminabile, noroc că am băut în barcă până m-am pilit, și mi-a trecut frica când am ajuns la destinație. Sinceră să fiu, am uitat cum se numea exact zona unde am stat noi în Deltă, știu doar că era insula unui grec, pe care o închiriase unui lipovean.

Una peste alta, a fost frumos tare… noi fetele ne-am bronzat, iar băieții au pescuit numai monștrii. Zic monștrii pentru că erau mari tare peștii. Am văzut și am mâncat tot soiul de pești, ce nu văzusem în viața mea, de la știucă, somn, șalău, crap, caras, biban și mulți alții, pe care nu mi-i mai amintesc eu acum. Și-am mâncat o ciorbă de pește extraordinar de bună, făcută la ceaun afară de gazda noastră, în viața mea nu mâncasem așa ciorbă delicioasă. Lipoveanul ne-a răsfățat cu bucatele pe care ni le-a gătit, delicii nu alta, știucă umplută, raci trași în tigaie cu usturoi, plachie, bunătăți de bunătăți, ne-a dat să mâncăm până și porc mistreț, de unde avea, nu știu. Cert este că e minunat să mergi vara în Deltă, să te aventurezi în inima ei, să mănânci și să faci plajă. Eu zic de plajă, dar băieții erau înnebuniți după pescuit, nu-i urneam din bărci din zorii dimineții, când era o liniște de nedescris, și până la prânz când era soarele mai puternic. Vegetația luxuriantă m-a fascinat, ba chiar am văzut și nuferi, dar n-am rupt niciunul, deși mi-ar fi plăcut să am unul ca amintire. Amintiri, frumoase amintiri.

Pentru toți iubitorii de pescuit, pentru cei care vor echipamente profesionale pentru pescuit, de la Pescuit Crap la Pescuit Răpitori și chiar Pescuit Staționar. Dacă aveți nevoie de verigi, lansete, mulinete, cârlige, fire, plute, monturi, plumbi și momitoare, năluci, nade și momeli, accesorii pentru pescuit, sisteme semnalizare, suporți și rodpod-uri, articole pentru camping, bagaje, îmbrăcăminte, încălțăminte, ochelari, ambarcațiuni, motoare, sonare, fly fishing, componente lansete și altele, toate la prețuri corecte, accesibile! 

Mergeți în Deltă că e frumos tare! 🙂

logo-tel-vers2

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

