Idmag.ro – cel mai mare furnizor de echipamente mobile

Îmi place să merg la cumpărături, sunt o mare fană a cumpărăturilor. Și tot făcând asta de ani de zile, am dezvoltat un soi de fetiș. Sunt de-a dreptul fascinată de cititoarele de coduri de bare. Dintotdeauna mi-am dorit să țin și eu unul în mână, să văd ce afișează, cum înregistrează codul și prețul produsului… dar n-am avut ocazia niciodată. Și dacă eu n-am avut această ocazie, asta nu înseamnă că nu o puteți face voi. Mulți tineri din ziua de astăzi doresc să-și deschidă o mică afacere, poate nu colosală, ci atât cât să își câștige traiul decent. Și eu aș face-o dacă aș avea la dispoziție un capital cât de cât de bani. Sunt o grămadă de afaceri de viitor care pot ajuta micii întreprinzători să se afirme și să crească, să facă bani și poate să dezvolte un imperiu. Important este să ai un plan bine stabilit, cunoștințe de marketing și afeceri, un mic capital pentru construirea sediului, și firme care să îți pună la dispoziție aparatura necesară pentru a da startul afacerii tale. Mie mi-ar fi greu să fac o firmă, să o nasc și să o fac să meargă, nu-i de mine, eu sunt născută să lucrez în echipă, să fiu angajată, nu patroană. 🙂

Profesionalismul este cheie, atât a ta ca întreprinzător, cât și a celor care te vor ajuta să dezvolți afacerea. Trebuie să știi ce echipamente să-ți alegi și de unde. De la calculatoare, până la cititoarele mobile de coduri de bare, care apropo, cele mai bune sunt cele de la IDmag, și bune și ieftine. Indiferent ce vrei să vinzi, cititoarele mobile de coduri de bare sunt vitale, fără ele nu faci nimic, nu vinzi, nu faci inventar, nu tu bilanț la zi… nimic, nimic. Ele sunt cheie care te ajută să materializezi totul. De ce IDmag? Pentru că IDmag este singurul magazin online destinat pieței de mobilitate din România care comercializează peste 85.000 de aplicații și servicii de la cei mai importanți furnizori de tehnologie la nivel internațional. Portofoliul de soluții, produse și servicii IDmag includ cititoare coduri de bare, terminale mobile, tablete industriale, infrastructura wireless, imprimante, riboane, etichete, echipamente POS, carduri, cântare electronice, aplicații software, servicii mobilitate, RFID, accesorii și echipamente, noi sau second hand.

Așadar IDmag îți pune la dispoziție tot ceea ce ai nevoie pentru ca tu să dezvolți o afacere de succes, profitabilă și mai ales solidă și de viitor. Ar fi păcat ca la primul impas, să dai faliment. Acum stau și mă gândesc, dacă tot sunt atât de accesibile prețurile serviciilor și al produselor… oare să mă apuc și eu de un business trainic? N-ar fi rău… dar pentru asta trebuie să îmi pun un ban de o parte și un plan de atac bine stabilit. Mă apuc de învățat și de economisit, gata, m-am hotărât.

Până una alta, până devin eu o femeie de afaceri, voi s-aveți succes în afaceri și în tot ce întreprindeți!

logo

 

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.