Cum scap de timiditate?

 Întrebare de la Sezer:

Bună, sunt un băiat timid și îmi place o fată. Amândoi suntem în clasa a IX-a, însă la clase diferite. Problema este că și ea este timidă și când îmi fac curaj să vorbesc cu ea, ea fuge. Nu știu ce să fac și nu mă mai pot concentra. Mereu mă gândesc la ea și parcă simt ceva în piept. Te rog să mă ajuți cu un sfat. Cum să fac să inițiez o discuție cu ea astfel încât să nu mai fugă și să nu se mai ascundă de mine? Ea pare a fi chiar mai timidă decât mine. Cum scap de timiditate?

Răspunsul meu:

Bună, din câte îmi dau seama este destul de greu să purtați o conversație în condițiile date. Eu nu știu dacă ea te place cu adevărat, dacă fuge din cauza timidității sau pentru că nu este atrasă de tine, însă sfatul meu este să apelezi la o cale virtuală de a vorbi cu ea pentru început. Dacă tot îți place de ea, fă rost de numărul ei de telefon sau de adresa ei de e-mail și discută cu ea.

Cred că pentru început nu ar trebui să îi spui din prima: „știi, îmi place de tine, vreau să fii prietena mea”. Încearcă să te apropii ca un băiat care vrea să o cunoască mai bine. Mărturisește-i că și tu ești timid și că îi înțelegi timidatatea, dar că ți-ar plăcea să o cunoști mai bine, să afli dacă aveți pasiuni sau lucruri în comun.

Prin e-mail-uri sau sms-uri va fi mult mai ușor să discuți cu ea. Apoi face to face poți începe prin a vă saluta, prin a o întreba ce face, prin a o invita în pauze la un pahar de suc afară. Ia totul pas cu pas, ai răbdare și nu forța lucrurile. Sunteți încă foarte tineri și este păcat să forțați situația. Iar dacă ea nici pe cale virtuală nu este dispusă să comunice cu tine, atunci mai bine ar fi să renunți la ea. În fond dragoste cu sila nu se poate și nu are rost să insiști.

Dacă ea nu este fata potrivită pentru tine, cu siguranță în curând vei descoperi o fată care să te placă și ea. Ai toată viața înainte să cunoști dragostea împărtășită.

Mult succes!

Acest articol a fost publicat în Întrebare și răspuns și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

