Mi-a cerut să o surprind

Întrebare de la Valentin:

Bună, am nevoie de sfatul tău. O fată de care îmi place foarte mult mi-a spus într-o zi să fiu surprinzător, inventiv, spontan. Sincer, nu am nicio idee cum să procedez. Să merg pe neanunțate la ea? Să îi fac o surpriză și să o iau în oraș? Habar nu am ce să fac! Dă-mi câteva idei, te rog.

Răspunsul meu:

Bună Valentin, în primul rând trebuie să știi că ești pe drumul cel bun. Tu placi fata, dar și ea te place pe tine. Dacă nu te-ar fi plăcut, nu ți-ar fi spus să o surprinzi. Cu rugămintea ei de a fi inventiv și spontan practic ți-a dat undă verde pentru a o cuceri. Așadar, ceea ce tu trebuie să faci, este să iei inițiativa. Cu siguranță își dorește să o inviți în oraș, așadar ce te reține?! Lasă emoțiile deoparte și cucerește fata. Invit-o în oraș, scoate-o la un suc, mergeți într-un parc de distracții. Cu siguranță în orașul vostru există destule locuri frumoase pe care le puteți vizita împreună.

Pe scurt, fata își dorește atenția și prezența ta. Așa că nu te mai teme, sentimentul este împărtășit. Important este ca tu să fii cel care face primul pas. Cam așa e în dragoste… fetele se așteaptă să primească tot felul de sms-uri drăguțe, bilețele, flori, mici atenții oferite din suflet, invitații în oraș și așa mai departe. Tu ești băiatul, iar ea îți cere să te comporți ca atare. Acționează urmându-ți inima și ideile creative! 🙂

Gândește-te la personalitatea ei, la hobbyurile ei, la ceea ce îi place să facă cel mai mult și în funcție de aceste aspecte, îi poți face o surpriză care să se încadreze în „gusturile” ei. Tu o cunoști mai bine, așadar trebuie să îți vină o idee potrivită pentru a o surprinde! 🙂

Mult succes, Valentin!

Acest articol a fost publicat în Întrebare și răspuns și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

