De pe facebook pe tărâmul viselor

Îmi place vara. Mă bucur de acest anotimp cu toată ființa. Ador să mă plimb singură în nopțile călduroase de vară. La fel am făcut și acum câteva seri. Era o seară superbă, cerul era senin și plin de stele, greierii îmi cântau balade în liniștea nopții, străzile erau pustii; natura luase în stăpânire orașul. Am picat pe gânduri, mă simțeam atât de bine. Dar pe cât de bine îmi era, deodată am fost trezită la realitate de zăngănitul telefonului meu. Primisem un mesaj pe facebook care m-a uimit de-a dreptul. Mesajul suna cam așa:

– Heeeeyyyy, tu știi vreun salon masaj erotic București?

exclusivemasaj.ro

Pe cât era de cald afară, am înghețat instant. Tipul ăsta, care îmi era ca un frate, mă întreba de un salon de masaj erotic din București. Ce Dumnezeu era în mintea lui?! I-am spus că nu știu, deși evident, l-am mințit. Credeam că răspunsul meu negativ avea să îl oprească, dar nu, ceea ce a urmat a fost de-a dreptul surprinzător. A început să îmi povestească cu lux de amănunte experiența lui. Eu voiam să fiu singură, însă el era atât de entuziasmat, încât nu am reușit să-i opresc șirul poveștirilor.

Ceea ce el voia de fapt, era să îmi prezinte salonul la care fusese recent și unde, susținea el, s-a simțit ca pe tărâmul viselor. Exact expresia asta a folosit-o el. Am încercat să-l opresc, să-l fac să înțeleagă că femeile nu prea se duc să facă masaj erotic, însă a fost în zadar. M-a asigurat că la recepție a văzut și câteva femei care veniseră să se relaxeze prin intermediul acestui tip de masaj. Mi-a povestit fiecare moment al experienței lui, fiecare detaliu. De la plecarea sa de acasă, până la experiențele fabuloase de după. Îmi stârnea curiozitatea! După spusele lui, prima sa oprire a făcut-o la un salon de masaj erotic mai puțin cunoscut, dintr-un bloc de la periferia Bucureștiului. Nu prea i-a plăcut ce a văzut, așa că a plecat. A dat un search rapid pe Google și așa a ajuns pe tărâmul viselor, așa cum mai nou spune el acestui salon.

M-a asigurat că maseuzele de la acest salon sunt wow. Mi-a povestit cum și-a ales el o maseuză frumoasă și zâmbitoare, care a reușit să-i ofere o plăcere nemaipomenită. L-a dus într-o cameră și după dușul obligatoriu, fata a început să îl dezmierde cu mâinile ei agere. După două ore de masaj erotic, Silviu a plecat spre casă mai mult decât mulțumit. A plecat fericit! Cam aceasta a fost povestea sa în mare. Foarte pe scurt, dacă aș fi scris cu lux de amănunte, probabil că ar fi trebuit să scriu o nuvelă.

Din spusele lui am înțeles că acest salon de masaj erotic din București este fantastic. Dacă lui i-a plăcut, înseamnă că așa este. El e un tip pretențios, caută tot timpul senzații tari și experiențe noi, de aceea îl cred. Și culmea, insista întruna să mergem împreună la acel salon, să simt și eu ce a simțit el. Se comporta de parcă vorbea cu cel mai bun prieten, prieten bărbat, bineînțeles. Propunându-mi asta, am înțeles de ce mi-a povestit experiența lui, nu doar că voia să-mi prezinte salonul și să mă convingă să mergem împreună, mai mult decât atât, simțea nevoia să-mi împărtășească acele momente. Un om încântat este greu de oprit. Gura lui devine slobodă, se pare. Eu sunt ceva mai discretă privind aceste lucruri.

Conversația mea cu Silviu a durat vreo două ore. Eu stăteam pe o canapea, undeva pe o stradă intens luminată, în toiul nopții, iar el acasă, în patul propriu. Deși am continuat cu poveștile noastre zilnice, el făcea trimitere, într-un fel sau altul, tot la masajul erotic. Voia cu tot dinadinsul să îmi stârnească curiozitatea! Și a reușit, de ce să mint că nu?! Dar oare voia mai mult decât atât de la mine?!

Salonul unde a fost el se numește ExclusiveMasaj.ro, un salon extrem de serios, care pune accent pe discreție și profesionalism. După spusele lui, acest loc este Raiul pe pământ pentru cei care își doresc să se reconecteze la propria sexualitate. Silviu a lăudat foarte mult acest salon și senzațiile puternice pe care maseuza i le-a oferit într-un timp foarte scurt. Undeva în sinea lui se dezvolta o dependență.

După ce am „scăpat” de el în acea seară, m-am dus acasă și am căutat mai multe informații despre ExclusiveMasaj.ro. Testimonialele de pe net, ascunse bine pe forumuri, sunt uimitoare. Toată lumea povestește extaziată despre acest loc. M-am convins că trebuie să fie foarte special, extrem de atrăgător, cu un raport calitate-preț fără egal. Altfel nu îmi explic.

Și acum stau și mă întreb… oare să mă încumet și eu?!

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la De pe facebook pe tărâmul viselor

  1. Pingback: Recomand : TopFitness.Ro | #RocseeBlogStories

Lasă un răspuns

