Nea Vasile și asigurarea auto RCA

Dacă ți-ai cumpărat o mașină și vrei să-ți asiguri liniștea de mâine, n-ar strica să ai în vedere o asigurare RCA. Nu de alta, dar în cazul în care ai face, Doamne ferește, un accident, măcar să știi că nu-ți distrugi și bugetul. Noi, oamenii de rând, oamenii cu posibilități financiare decente, nu prea economisim bani pentru zile negre. De multe ori nici nu avem de unde să punem niște bani deoparte. Ideea e alta, nu-ți doresc să faci un accident de mașină, îți spun să fii precaut, să te asiguri, dar mai ales, să-ți păzești viitorul financiar. Să nu-mi spui că ți-ar plăcea să dai cuiva câteva mii de euro despăgubire, pentru că nu te cred. În caz de ceva, repet Doamne ferește, înmânezi asigurarea auto RCA și-ai scăpat de problemă. Simplu și rapid, fără bătăi de cap și fără alte costuri.

Vecinul meu, nea Vasile, avea o Dacie din 1900 toamna și nu știu ce-i veni lui, dar a schimbat-o cu un Opel de o frumusețe rară. Fi-su, băiat deștept și cu carte, ce credeți că a făcut? I-a comandat lu’ tac-su o asigurare RCA online de la compania Aust Insurance Broker de Asigurare. Tot ce-au vrut oamenii, a fost o asigurare RCA ieftină. Dar știți de ce?! Pentru că nea Vasila stă cam prost cu vederea, e și cam aprig la mânie, nu e învățat cu mașinile astea noi și frumoase; iar lu’ fi-su, Cătălin, i-a fost teamă că dacă bușește omul mașina, măcar să fie asigurată.

asigurari-rcaA intrat pe www.rcalatineacasa.ro și în căutarea unei asigurări auto RCA ieftină, și-a calculat-o singur. Online, simplu și rapid. Pe site-ul pe care tocmai vi l-am spus, veți găsi un calculator RCA pe care îl puteți folosi fără probleme. Cătălin l-a folosit și așa a aflat prețurile asigurărilor auto de tip RCA de la cele mai importante companii de pe piață. A făcut el o comparație, dar până la urmă s-a convins că la Aust Insurance Broker de Asigurare este cel mai mic preț. Partea cea mai tare a fost faptul că a comandat asigurarea auto online și aceasta i-a fost livrată acasă. Din nou repet – online, simplu, rapid, ieftin. Cică asigurările RCA comandate online la Aust Insurance Broker de Asigurare sunt livrate oriunde în țară, fără costuri suplimentare, în maxim 24 de ore. Așadar compania livrează asigurările auto gratuit.

Dacă vă întrebați de unde știu eu toate informațiile astea… ei bine, eu mă întâlnesc cu Cătălin în secret. În secret pentru că suntem vecini, am copilărit împreună și nea Vasile e un om cam dificil. Nu cred că i-ar plăcea să-i fiu noră. Eu sunt mai altfel… el vrea o noră care să stea la cratiță, eu aș fi o noră independentă, cu muncă de birou, ceea ce lui nea Vasile nu i-ar conveni. Dar nici nu contează, eu și Cătălin n-avem gânduri de căsătorie. Deocamdată ne trăim relația într-un mod cât se poate de frumos. Nu suntem apăsați de presiunile părinților, ceea ce este chiar eliberant.

P.S. Ce mândru e nea Vasile de când are mașină nouă și asigurare auto de tip RCA de la Aust Insurance Broker de Asigurare… abia îmi răspunde la bună-ziua! 🙂

aust-insurance-broker-de-asigurare

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

