Cine ești tu?

b1f23fd8d90391fb308fe6360fb5499a

Cine ești tu? Cine sunt eu? Cine suntem noi? Ce suntem noi?

Cine ești tu? Nu te mai recunosc! Te-am pierdut printre stele! M-ai urcat prea sus, m-ai aruncat pe cel mai înalt piedestal. Nu eram demnă de el, de acel piedestal! Acum uite… nu mă mai recunoști, nu te mai recunosc! Nu ne mai recunoaștem! Ne-am pierdut printre vise și idealuri. Nu ne mai regăsim, nu ne mai privim, nu ne mai vedem, nu ne mai întâlnim și acum uite, nici măcar nu ne mai vorbim!

Cine ești tu? Când te-ai schimbat? Când m-am schimbat? Când ne-am schimbat? Ne-am îndepărtat atât de tare încât acum nimicul ne desparte. Ce a rămas între noi? Prăpastia, neantul, golul și deziluzia. Păcat! Am stricat! S-a stricat! S-a dus! Am risipit! Am omorât! Am nimicit! Ce au rămas? Amintirile! Frumoase! Cu bune și câteva rele!

Cine ești tu? Cine sunt eu? Trebuie să mă regăsesc! Oare unde m-am dus? M-am rătăcit! Mă vreau înapoi! Am urcat în trenul greșit, pe o rută necunoscută! Nu îmi pare rău! Nu regret! Nu mai doare! Zâmbesc pentru ce a fost și mă bucur pentru ce a fost! Păcat că am distrus în loc să construiesc! N-am știut! Nu știu să construiesc! Nu m-a învățat nimeni! Trebuie să învăț singură! O să învăț!

Cine sunt ești tu? Ești tu și asta nu va schimba nimeni, niciodată! Cine sunt eu? Aceeași! Trebuie doar să mă vezi! Aceeași de atunci. Aceeași de acum mult timp! Aceeași de la început! Aceeași de ieri! Aceeași de azi! Cum sunt eu? Fericită! Sunt fericită că a fost! Ar fi putut să nu fie! Dar a fost!

Acest articol a fost publicat în Ganduri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

