Cum pică lumina pe diamant…

– Vai, iubitule, în ce restaurant minunat m-ai adus! Îți mulțumesc pentru această surpriză neașteptată. Nu m-aș fi gândit că există în Buzău un asemenea restaurant. Deși ascuns amplasat, este atât de elegant la interior, atât de cald și de primitor. Îmi place nespus! Este frumos amenajat, simplu, de bun gust, dar ceea ce dă personalitate restaurantului este exact sistemul de iluminat. Ce joc de lumini. Ce loc romantic. Uite cum pică umbra aceea pe chipul tău… mă face să te privesc mai atent. Iar raza de lumină care vine din dreapta ta, îți scoate în evidență culoarea ochilor tăi senini. Oare cine s-o fi ocupat de luminile din acest restaurant? Cine l-o fi amenajat atât de fermecător? Cine o fi geniul din spatele acestui proiect?

greentek

Greentek Romania. De aici au sosit luminile. Eu am venit aici ziua. Luminile erau stinse, am stat lângă ferestrele imense din stânga noastră. Atunci nu mi-a spus nimic restaurantul. Însă Liviu, prietenul nostru, m-a sfătuit să vin într-o seară cu tine, spunea el că atmosfera este alta. A avut dreptate. Aseară am trecut cu mașina pe aici. Mi-am aruncat ochii spre restaurant și am oprit. Evident mă atrăgeau luminile. Voiam să mă conving cum se vede seara. Am rămas surprins. Parcă cineva schimbase TOTAL restaurantul. Nu mi-a venit a crede.

– Și ai rămas? Presupun că da odată ce te-ai hotărât să mă aduci și pe mine astăzi aici.

– Nu, iubito. Mi-a fost de ajuns o singură clipă ca să îmi dau seama că este restaurantul perfect, cu lumina perfectă, pentru ceea ce plănuiam eu pentru noi. Am rezervat o masă, după cum vezi, pentru seara asta. Mi-am spus că trebuie să te aduc aici și asta am făcut. De când cu Liviu știam că se mănâncă bine aici, au un vin excepțional, dar în seara asta o să bem șampanie. Dacă luminile și atmosfera ne îndeamnă să fim romantici, atunci șampania este esențială. Și mai am o surpriză pentru tine. Oricât de vrăjită ai fi de acest restaurant. Oricât de mult ți-ar plăcea cum cade lumina pe chipul meu, oricât de mult mi-ar plăcea să dansez cu tine în mijlocul acestui basm, așteaptă să vezi cum va pica lumina pe diamantul pe care ți-l voi pune pe deget.

Și atunci bărbatul scoase de la piept cutiuța din catifea albastră, o deschise în fața femeii, se așeză în genunchi lângă ea și-i spuse:

– Vrei să fii soția mea? Acum și pururea! De astăzi și până când moartea ne va despărți. Sunt al tău de când te-am văzut prima dată și te iubesc încă de când mi-ai dat primul sărut. Nu-mi imaginez viața fără tine și sigur îmi doresc să fii mama copiilor mei. Vreau să-mi împart restul vieții cu tine. Simt că am așteptat prea mult. Pe tine te-am așteptat douăzeci și șapte de ani. Vreau să fim împreună, să-mi dai voie să te iubesc așa cum meriți și să te prețuiesc câte zile voi avea. Accepți?

– Da, da da!!! De o mie de ori da! Sigur că vreau!!!

greentek romania

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

