De la carti motivationale la sapunuri bio

       Căutam cartea Alpha Leadership de Anne Deering, Robert Dilts și Julian Russell de foarte mult timp, însă nu o găseam nici în librăriile online, nici în librăriile obișnuite. Cu toate acestea, nu mi-am pierdut speranța, am căutat până am găsit-o într-o librărie creștină. M-am bucurat foarte mult, cineva apropiat mi-o recomandase. În ultimul timp am citit foarte multe cărți motivaționale, dar și mai multe cărți business. Aș vrea să îmi deschid o afacere, încă nu știu exact ce, însă știu foarte bine că înainte de a face acest lucru trebuie să fii foarte pregătit, să cunoști extrem de multe lucruri, de aceea m-am pus pe citit.

sapun natural

       Dar să vedeți cum am ajuns eu de la leadership la produse bio. Căci de’, femeia e tot femeie, până nu își cumpără ea un produs cosmetic, nu se simte bine. Așa am făcut și eu, to răsfoind librăria creștină, pe lângă faptul că mi-am ales câteva cărți motivaționale, de psihologie, de cult și de sănătate, am intrat și la rubrica Produse Bio. Și Dumnezeule, am dat acolo peste niște săpunuri bio, 100% naturale care m-au fascinat încă din prima clipă. Parcă erau niște faruri care-mi sclipeau în ochi. Oricât aș fi vrut eu să mă abțin, nu am putut. Până la urmă am comandat 5 cărți și 5 săpunuri, cât să am pentru câteva luni bune. Mi-am cumpărat un săpun natural cu aromă de vanilie, un săpun natural cu aromă de scorțișoară, un săpun natural cu aromă de portocală, un săpun natural cu aromă de miere și un săpun natural cu aromă de mușețel.

      Mi-a plăcut extraordinar de mult faptul că aceste săpunuri 100% din ingrediente naturale nu conțin sodium lauryl sulfate, methylparaben, propylparaben, butylparaben, ethylparaben, cetearyl alcohol, stearic acid, propylene glycol, thiodopropionat dilauryl. Și în plus, toate spală profund epiderma, lăsând pielea moale și hidratată. În general eu am pielea foarte sensibilă, dacă săpunul nu este bun, dacă el nu este natural, ori mi se usucă fața, ori mi se îngrașă prea repede, ori mă irit, ori îmi ies coșuri sau puncte negre. Tenul meu este atât de pretențios încât pot să îl spăl numai cu săpunuri 100% naturale, altfel risc să ies pe stradă precum Rățușca cea Urâtă, cu o pungă în cap. Și am avut noroc, săpunurile din librăria creștină chiar sunt extraordinar de bune, lăsând în urmă o piele catifelată, luminoasă și sănătoasă.

        Morala este următoarea: Dacă trimiteți femeile după mere, s-ar putea să se întoarcă cu pere! La noi totul este posibil. 🙂

librarie crestina

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

