Years and Years

De vreo săptămână am descoperit formatia Years&Years. Spre rușinea mea, nu știam de existența lor. Cântărețul, Olly Alexander mi se pare fascinant. Deși nu pare, face 25 de ani, este actor, cântăreț și compozitor. Băiatul ăsta este un talent unic după părerea mea. 🙂

Asta e melodia mea preferată!

P.S. Chipul lui Olly mi se pare spectaculos de frumos. E androgin, dar sunt tare interesante trăsăturile și expresiile lui! Cântă din tot sufletul. 😛

Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

