Decât un pumn de pastile, mai bine o cană cu ceai delicios

          Vouă nu vă e frig?! Brrr… pe mine iarna mă înnebunește! Sunt rea de frig și aproape în fiecare iarna mă îmbolnăvesc. Răcesc o singură dată pe an, dar atunci când o fac, este în stil mare, de zac câte 7 zile în pat. Problema știți care este?! Urăsc să iau pastile. Oricât de repede mi-ar plăcea să mă pun pe picioare, decât să iau un pumn de medicamente, de câte trei ori pe zi, mai bine apelez la leacurile băbești și la minunatele ceaiuri Jacob Hooy. De fapt, ca să fiu sinceră, aproape toate afecțiunile mi le tratez cu ceai. Medicamentele și, mai cu seamă antibioticele, slăbesc sistemul imunitar într-un mod aproape devastator. Dacă vindecă pe o parte, fac ravagi în alte părți ale corpului uman. Așa că mă feresc de ele cât pot. Oricum, fiecare tip de ceai are un rol bine stabilit și pe lângă gustul natural, are o multitudine de beneficii asupra organismului uman. Cât despre ceaiurile Jacob Hooy comercializate de magazinul online RolPlant.ro, trebuie să știți că sunt ceaiuri de o calitate superioară, sunt ceaiuri 100% naturale, produse cu mare atenție pentru a menține proprietățile plantelor și efectul acestora.

          În trecut îmi cumpăram florile de ceai dorite de la piață, sunt o mare fană a ceaiului de tei, de codițe de cireșe, de nuci și de mușețel, însă de când am primit prima cutie de Jacob Hooy n-am putut să mai beau un alt fel de ceai. Gustul este delicios, aroma este 100% naturală, iar efectele asupra organismului sunt vindecătoare și cât se poate de reale. Și tocmai pentru că sunt atât de îndrăgostită, să-i spun așa, de ceaiurile Jacob Hooy, vreau să vă dezvălui și vouă cele 5 tipuri de ceai care nu lipsesc din casa mea și care mă ajută să mă pun pe picioare de fiecare dată când organismul meu tinde să o ia razna.

  1. Ceai de Lemn Dulce Jacob Jooy – este făcut din rădăcina plantei, bogat în antioxidanți, cu un gust natural, dulceag. Nu conține cofeină și are un conținut scăzut de teină.

Ceai de LEMN DULCE JACOB HOOY-800x800

– îmbunătățește sistemul imunitar;

– ameliorează ulcerul și ajută la digestie;

– ameliorează durerile menstruale;

– calmează durerile de gât și inflamațiile;

– are proprietăți antiinflamatoare, antiseptice, estrogene și diuretice;

– bogat în glucoză, fructoză și zaharoză;

– diminuează pofta de mâncare, ajutând la pierderea greutății.

      Îl beau atunci când am dureri de stomac și atunci când sunt la dietă este cel mai bun adjuvant.

  1. Ceai de Mentă Jacob Hooy – este făcut din frunzele plantei, energizant și răcoritor, care poate fi băut atât rece, cât și cald. Nu conține cofeină și are un conținut scăzut de teină.

Ceai de MENTA JACOB HOOY-800x800

– elimină stresul;

– bogat în calciu, vitamina B și fosfor;

– întărește sistemul imunitar;

– reduce creșterea părului nedorit;

– tratează crampele menstruale;

– reduce pofta de mâncare.

       Îl beau de fiecare dată când sunt stresată, când sunt nervoasă sau când am emoții puternice. Datorită lui mă liniștesc și în același timp, sistemul meu imunitar devine mai puternic în lupta cu bolile.

  1. Ceai de Semințe de Fenicul Jacob Hooy – făcut de fapt din frunzele uscate ale plantei, gust puternic aromat, fresh și dulceag, nu conține cofeină și are un conținut scăzut de teină.

Ceai de SEMINTE DE FENICUL JACOB HOOY-800x800

– bogat în substanțe minerale: calciu, magneziu, potasiu.

– reduce pofta de mâncare și favorizează arderea grăsimilor;

– tratează afecțiunile respiratorii, gripa și răceala;

– ajută la relaxarea intestinală;

– tratează simptomele gastritei;

– ameliorează durerile menstruale.

      Îl beau de fiecare dată când mă pricopsesc cu o viroză respiratorie, când răcesc sau mai grav, când am gripă. Datorită lui mă vindec mult mai repede.

  1. Ceai Mix „Vise Plăcute” Jacob Hooy – din fenicul, lemn dulce, anason, chimen, semințe de muștar, semințe de schinduf și semințe de mărar. Bogat în minerale, vitamine și aminoacizi. Nu conține cofeină și are un conținut scăzut de teină.

Ceai mix VISE PLACUTE JACOB HOOY-800x800

– favorizează un somn liniștit;

– folosit în tratarea insomniilor;

– îmbunătățește recuperarea după epuizarea nervoază;

– are efect diuretic, cicatrizant și antiinflamator;

– stimulează metabolismul sistemului nervos;

– ajută la funcționarea pancreasului;

– detoxifiază organismul;

– facilitează digestia;

– are efect afrodisiac.

       Îl beau în fiecare seară. În felul acesta am parte de un somn lung, cu vise frumoase, iar dimineața mă trezesc odihnită și plină de energie, pregătită pentru o nouă zi de muncă!

  1. Ceai Verde cu Iasomie – un mix de ceai verde și flori de iasomie. Cu un gust delicat, parfumat și dulce, nu necesită îndulcire cu zahăr sau miere. Nu conține cofeină și are un conținut scăzut de teină.

Ceai VERDE cu aroma de IASOMIE JACOB HOOY-800x800

– efecte miraculoase asupra sistemului nervos central;

– relaxează;

– reduce stresul, stările de depresie și astenie;

– revigorează organismul;

– vindecă migrenele și sporește încrederea în forțele proprii;

– ajută sistemul digestiv;

– accelerează metabolismul;

– reglează circulația sângelui.

      Îl beau în special că mă doare capul. Capul este partea cea mai sensiblă a corpului meu, durerile de cap sunt cele mai frecvente dureri ale mele.

       Acestea cinci sunt ceaiurile mele preferate, cele care-mi întăresc organismul, psihicul și spiritul. Datorită lor sunt mai sănătoasă și mă țin departe de tratamentele tradiționale și de medici. Nu spun să nu mergeți la medic, însă vă îndemn să nu luați pastile din orice; să nu vă otrăviți organismul cu substanțe chimice, când natura ne oferă atât de multe plante pe care le putem transforma în ceaiuri vindecătoare, aromate și delicioase! Datorită lor sănătatea mea este așa cum trebuie! Dar dintre toate, cel mai mult iubesc Ceaiul Verde cu Iasomie Jacob Hooy! Ceaiul vostru preferat care este?

logo-rolplant

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

