Imagini pompe submersibile – bunica si solarul

– Pompe submersibile… pompe submersibile… pompe submersibile! Ce Dumnezeu sunt pompele astea?! La ce folosesc? Cum arată? De unde să cumpăr una? Oare cum pot obține mai multe informații despre minunatele pompe submersibile?! Habar n-am sau… poate că știu! Da, da! Știu cum! Bingo! Imagini pompe submersibile! Da, asta trebuie să caut pe internet, imagini pompe submersibile!

pompa-submersibila-jar-4-sdm-68-96-369x369

         Nici nu vă imaginați în ce ipostază jenantă m-a pus buni. Bunica mea stă la țară și de când o știu, lucrează pământul. Într-un timp dăduse o parte din pământ în arendă. Îi era mai bine așa, primea în schimb parte din recoltă sau bani. Însă de vreo doi ani, după ce că a îmbătrânit considerabil, vrea să muncească ea însăși pământul. Bine, recunosc, cu o mână de oameni. Dar cert este că ea vrea să fie acolo, în mijlocul muncii, se implică, muncește, se zbate, își face nervi, dar în final, la sfârșit de an agricol, bunica mea are de toate, inclusiv bani. Nu este avară, nici măcar n-o face pentru bani, pur și simplu pământul este viața ei. Și de când o știu, ea și-a tot pus obiective. Ba să extindă casa de la țară, ba să o renoveze, ba să cumpere nu știu ce plug, ba să cumpere nu știu ce cai de rasă, ba curcani, ba văcuțe. Tot timpul vrea să facă câte ceva aparent imposibil. Dintr-o pensie mică, n-ar fi putut obține NIMIC. Dar la cât este de chibzuită și la cât de bine îi merge mintea, ea a făcut bani din piatră seacă și a realizat TOT ce și-a propus.

        Dar anul acesta a venit cu un nou obiectiv care efectiv mi-a zbârlit părul în cap. Când am auzit-o… nu mi-a venit să cred. Mi-a spus:

– Alina, ia vezi, tu care ești tot timpul cu tehnologia pe mână, ia interesează-te tu cât costă o pompă submersibilă și de unde putem cumpăra una. Să fie trainică maică, puternică și capabilă să-mi irige tot pământul.

      Când am auzit-o, m-a lăsat cu gura căscată. Eu habar n-aveam ce era aia pompă submersibilă și ea deja știa la ce folosește și ce anume voia să facă cu ea mai exact. Baba mea, cum o alint eu, voia modernizare. Voia un procedeu prin care să-și poată iriga pământul fără să se mai chinuie atât de mult. Ridica ștacheta la un alt nivel. Îmbrățișa „ustensilele” moderne pentru a fi și mai productivă. Și uite așa eu am fost nevoită să mă dau peste cap, să caut detalii despre pompele submersibile și mai ales imagini pompe submersibile, să-i arat bunicii dovezi și să alegem împreună cea mai bună variantă. Nu voiam să mă fac de rușine, așa că m-am documentat temeinic și m-am prezentat în fața bunicii ca în fața unui consiliu super aspru. Ea e blândă și bună, dar dacă la vârsta ei știa toate lucrurile astea, chiar n-aveam cum să fiu mai prejos. Mai ales că ea se laudă în stânga și în dreapta că eu sunt deșteaptă și ambițioasă ca ea.

pompa submersibila

        În final am ales Pompa Submersibilă Jar 4 SDM 6/8 care are o rezistență crescută la nisip datorită paletelor centrifugale flotante. Această pompă submersibilă se utilizează în pomparea apei din puțuri sau fântâni de 4” sau mai mari, în diverse aplicații de uz domestic. De asemenea are capacitatea de a alimenta cu apă microîintreprinderile și micile sisteme de irigație în agricultură și horticultură. Bunică-mea a făcut alegerea perfectă pentru nevoile ei, cu această pompă își udă tot solarul plin cu legume delicioase, fără să se mai chinuie. Nici acum nu știu și nu înțeleg prea bine procesul de irigație, însă dacă ea este mulțumită și eu NU m-am făcut de rușine, atunci sunt fericită.

Concluzia: Nu vă subestimați bunicii, la un moment dat se dovedesc a fi mult mai ancorați în timpurile pe care le trăim decât ați putea crede. 🙂

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

