Domnul si doamna Craciun

       Ding dong! Ding dong! Soneria casei mele suna infernal. Abia ieșisem de la duș, eram infernal de nervoasă (mă despărțisem de el de câteva zile, din vina lui) și chiar n-aveam chef de musafiri – nici de neamuri, nici de prieteni. Totuși văzând cât de insistent era vizitatorul, am deschis ușa. Eu eram înfășurată numai într-un prosop, cu părul ud și cearcăne – nu eram tocmai o apariție fermecătoare. Și când am deschis, cine credeți că era?! EL! Nemernicul! Cel care fusese tentat să mă înșele. Am vrut să îi închid ușa în nas, însă un detaliu îmi atrase atenția. Era ascuns după un coș imens cu bunătăți. Ținea coșul în brațe, nu i se vedea capul, dar l-am recunoscut când mi-a zis cu o voce spășită:

cosuri-craciun.ro1

– Iartă-mă!

– Să te iert?! Cred că ești nebun! Nu te iert! Ia-ți coșul și pleacă.

Dar trebuie să recunosc că mi-ar fi plăcut să îmi lase coșul jos, la ușă, și să plece. Zăream în coșul din răchită, frumos ambalat, o grămadă de bunătăți care mă tentau și care m-ar fi vindecat de depresie, căci da, simțeam că sunt afundată rău în depresie. Dar în loc să lase coșul și să plece, el voia să intre în casă. Bineînțeles că l-am refuzat și l-am ocărât până am răgușit. Cu toate că eu tot îl izgoneam și-i reproșam în ușă chestii de când era lupul cățel, el nu făcea nimic. Nu lăsa coșul din mână și pace. Într-un final i-am spus:

– Zgârcit, cum te știu. Văd că nu lași deloc coșul ăsta din mâna.

– Ba da, iubito, ia-l. M-am panicat, m-ai luat tare, nu am știut ce să fac. Ia-l, dar ia-l cu grijă. Ai acolo cafea, ciocolată, praline, jeleuri, panettone, o sticlă de vin și una de lichior, tot ce-ți place ție.

– N-am nevoie, ia-l și pleacă! Returnează-l!

– Dacă ești ambițioasă, returnează-l tu! Nu am de gând să plec cu el acasă.

– Cui să îl trimit?

– Intră pe net, pe www.cosuri-craciun.ro și returnează-l!

– Coșuri de Crăciun?! Dar cine sunt eu mă? Crăciunița și tu Moș Crăciun? Nu ești inventiv deloc.

– Cred că ai luat-o razna! Deși inițial magazinul a fost gândit pentru sărbătoarea Nașterii Domnului, astăzi este un magazin care oferă coșuri corporate, pentru sărbători, pentru aniversări, pentru tot ce vrei. Este un magazin ideal pentru a dărui ceva dulce și bun, atât de mâncat, cât și de băut.

– Am înțeles, hai că n-am nevoie să-mi spui politica magazinului, poți să pleci.

Și-atunci el îmi puse coșul în brațe, plin de nervi, și plecă. Dar eu… ca o vrăjitoare ce sunt, în loc să returnez coșul, așa cum spusesem, în acea seară m-am îndopat de dulciuri și m-am îmbătat. Spre surprinderea mea, băutura am băut-o toată, însă dulciuri mi-au rămas și pentru a doua zi, iar cu cafeaua aproape că m-am trezit din mahmureală. Delicioasă cafea. Aproape că eram tentată să îl sun și să îl invit la cafea, însă m-am stăpânit. Sper să-și mai ceară iertare cu un astfel de coș cu bunătăți! Mi-a plăcut! Data viitoare sper să pună și-o șampanie, să sărbătoresc libertatea mea! 🙂

cosuri-craciun.ro

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Domnul si doamna Craciun

  1. Paula Maria zice:

    Foarte tare articolul, dar e pe bune ?

Lasă un răspuns

