Vittel te duce ca prin vis la Disneyland Paris

        Fac parte din generația copiilor care au crescut cu cheia la gât, iar eu mă simt mândră că în loc de una, purtam două chei, una de la poartă, alta de la casă. Și deși nu stăteam la țară, ci în oraș, aveam în curte o fântână imensă cu apă potabilă. Și nu numai că era potabilă, dar era de-a dreptul delicioasă, bună și răcoritoare, limpede ca apa de izvor. Sinceră să fiu, nu am înțeles niciodată de unde venea apa aceea atât de curată și de bună, dar nici nu conta, important era că noi aveam apă din belșug, o apă așa cum rar mai găsești în ziua de astăzi. În acea perioadă a copilăriei mele mi-am dat seama că esența verii este apa bună și nu numai atât, esența vieții este o apă bună. Fac parte din generația copiilor care nu au avut calculator, care nu au știut ce înseamnă plictiseala și care au crescut pe stradă, neștiind ce înseamnă să stai închis între patru pereți. Da, verile mi le petreceam pe stradă, jucând toate jocurile copilăriei. Am sărit coarda, m-am jucat șotron, rațele și vânătorii, de-a v-ați ascunselea, împușcatea și câte și mai câte. Nu am făcut niciodată insolație și nici nu m-am bronzat atât de tare încât să mi se ardă pielea. Și totul pentru că beam apă, multă apă. Am fost un copil sănătos, roșu în obraji, hidratat și extrem de energic. Apa îmi dădea energie, apa mă menținea sănătoasă. Recunosc, am avut noroc cu fântâna din curte, dar eram generoasă, le dădeam apă tuturor copiilor de pe stradă. Cu toții spuneau că apa mea este cea mai bună, căci apa de la pompă nu era întotdeauna curată și mai mereu se plângeau părinții de impuritățile din ea și de gustul violent al clorului.

        Vedeam cum apa era esența verii, caii prindeau putere după câteva găleți cu apă, fructele și legumele creșteau văzând cu ochii datorită apei din belșug, iar noi, copiii, eram neobosiți, veseli și mereu dispuși să ne jucăm în soare. Totul era magic și frumos. Nu cred că apa din fântână avea nitrați, n-aș putea să vă asigur, dar știu sigur că pământul din jur era nepoluat. Deși toți oamenii de pe stradă aveau grădini imense, niciunul dintre ei nu folosea îngrășăminte chimice, tocmai pentru a păstra solul nepoluat. Iar legumele și fructele erau delicioase. N-am mai mâncat așa roșii bune, dulci, mari și coapte, de când stăteam la casă.

        Fericirea mea a ținut până la 15 ani când a trebuit să ne mutăm din casa în care locuiam, într-un apartament, la bloc. Nu numai că mă simțeam prizoniera propriei case, dar apa de la robinet mi se părea groaznică. Recunosc că am băut câțiva ani apă de la robinet, dar era un chin, trebuia să o lăsăm la decantat, o fierbeam, o răceam și abia după aceea o beam. Adevărul este că nu aveam o situație financiară prea bună și nu ne permiteam să dăm banii pe apă plată. Dar anii au trecut, greutățile au trecut și ele și astăzi nu mai sunt nevoită să beau apă decantată și fiartă. Acum îmi permit să beau apa naturală plată Vittel. Da, ați citit bine, APĂ NATURALĂ PLATĂ, nu DOAR apă plată, este și naturală pe deasupra și în plus, dintre toate apele plate ieșite pe piață, Vittel are cel mai mic conținut de reziduu, fiind mai mult decât perfectă pentru hidratarea zilnică. Da, știu, am hiperbolizat, nu există „mai mult decât perfect”, dar am vrut să înțelegeți cât de bună și de sănătoasă este ea. Dacă pentru noi, oamenii mari, apa naturală Vittel este perfectă, atunci pentru cei mici Vittel înseamnă esența verii, a sănătății și a hidratării. În ziua de astăzi suntem bombardați din toate părțile de reclame și produse sănătoase și nesănătoase; nici nu mai știm ce să alegem, nici nu mai știm ce este bun și ce nu. Vittel nu are nevoie de reclamă, dați un singur search pe Google și veți vedea o grămadă de feedback-uri pozitive ale consumatorilor care au încercat-o și nu s-au mai putut lăsa de ea. Este apa cea mai lăudată în rândul oamenilor obișnuiți. Nu cred că am văzut vreun spot publicitar la TV cu apa Vittel și tocmai de aceea am și ales-o pentru prima dată. Ea se găsește în toate supermarket-urile din România, are un ambalaj de cea mai bună calitate și atrage tocmai prin simplitatea ei.

Untitled

       Dar de pe 5 iunie, apa naturală plată Vittel, oferă tuturor părinților și copiilor de până în doisprezece ani un motiv în plus pentru a fi aleasă. Între 5 iunie și 31 august au dat drumul campaniei „Găsește Comoara de pe Sticlele Vittel: O excursie la Disneyland pentru TOATĂ FAMILIA!”. Cum poți câștiga? Este simplu, tu, ca părinte, cauți în magazine sticluțele de apă naturală Vittel la 0,33 litri, cumperi cât de multe sticluțe pentru copilul tău, dar ai grijă, ele sunt speciale, au pe ele un sticker fabulos cu personaje îndrăgite din lumea Disney, alege-le pe cele pentru copii, NU UITA. Fiecare sticker conține un cod, înscrii codul, apoi vei primi un cod PIN. Codul PIN îl vei folosi de fiecare dată când vei dori să înscrii un nou cod. Harta Premiilor este minunată! Include-ți și copilul în acest concurs, oferă-i satisfacția de a fi la fel de implicat ca și tine în lupta pentru marele premiu. Mai ales că pe site înscrierea codurilor se realizează pe o hartă plină cu comori, hartă ce abia așteaptă să fie parcursă și descoperită în totalitate.

cum poti castiga

Trebuie să știi că:

– la trei coduri înscrise poți descărca un wallpaper cu personajele Disney favorite;

– la cinci coduri înscrise poți descărca șabloane de colorat Disney;

– la șapte coduri înscrise poți descărca forme de coronițe și multe alte surprize, atât pentru băieței, cât și pentru fetițe.

        Ideea este următoarea, NU TE VEI ALEGE NUMAI cu șabloanele, coronițele sau walpaper-ele puse în joc, poți câștiga excursia la Disneyland Paris pentru toată familia sau apă Vittel pentru tot restul anului. La final vor fi 14 câștigători, 13 dintre norocoși vor primi apă naturală plată Vittel pentru tot restul anului, iar 1 norocos va pleca la Disneyland Paris împreună cu familia lui!

       Și ca orice concurs, există și câteva reguli simple, trebuie să ai cel puțin 18 ani și să ai un copil cu vârsta până în 12 ani. Și dacă ai norocul de a câștiga, prin tragere la sorți, excursia la Disneyland Paris, aventura conține un weekend de 3 zile și 2 nopți, pentru 2 adulți și un copil, după cum urmează:

– transport cu avionul, tur-retur București-Paris;

– cazare 2 nopți, în hotel de trei stele;

– micul dejun, prânzul și cina incluse;

– acces o zi la Disneyland Park pentru 2 adulți și 1 copil;

– transfer privat aeroport-hotel-aeroport;

– taxe de aeroport incluse.

apa vittel

       Tragerea la sorți va avea loc pe 1 septembrie! Trebuie să vă grăbiți, pentru a câștiga apa Vittel sau excursia la Disneyland trebuie să înscrieți minim un cod de pe sticker-ul promoțional al sticlei Vittel de 0,33 litri, dar cu cât mai multe coduri înscrise, cu atât mai multe șanse de câștig! Eu vă doresc mult, mult, succes! Vă doresc vouă succes pentru că eu nu sunt părinte ÎNCĂ și din păcate nu pot spera să ajung la Disneyland, deși mi-aș dori din tot sufletul. Dar mă mulțumesc cu apa Vittel de 1,5 litri pe care o beau zilnic. Și recunosc că nu m-am putut abține să nu o dau în mintea copiilor și mi-am cumpărat și eu cele 4 sticluțe promoționale de apa plată Vittel la 0,33 litri. O să le țin ca amintire, goale, și dacă o să am vreodată un copil, când o să merg cu el în parc, o să-i pun apică Vittel în sticluțele cumpărate de mine în 2014. 🙂 Pentru o secundă mă voi întoarce în timp cu apa Vittel. De fapt, de fiecare dată când beau apa Vittel mă întorc în timp, la curtea mea, la jocurile copilăriei și la fântâna care potolea setea tuturor copiilor de pe stradă.

P.S. Nu uita, hidratarea înseamnă sănătate, iar Vittel este esența verilor fericite!

vittel.ro

Acest articol a fost publicat în Concursuri, De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Vittel te duce ca prin vis la Disneyland Paris

  1. mikyangel007 zice:

    Si eu vreau sa ajung cu Dragos la Disneyland macar odata!

  2. Pingback: Concurs Fulger!!! | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

