Laguna Albastră, vin după tine!

        Mama mă va stresa cu telefoanele, o să fac multe fotografii, din când în când va trebui să-mi verific mailurile și blogurile, s-ar putea să îmi doresc să citesc și o carte, probabil că voi avea nevoie și de GPS, s-ar putea să am nevoie de Google, s-ar putea să filmez marea… abia aștept să o surprind învolburată! Ce înseamnă asta, aventură, stres sau relaxare?! Dacă nu v-ați dat încă seama, voi pleca în concediu, în Grecia! Și sunt extreeem de încântată. Dar nu, să nu credeți că sunt vreo fițoasă, am văzut deja Marea Neagră vara aceasta, însă la sfârșitul lui august voi pleca în Grecia… de când îmi doream să văd una din insulele Greciei, ei bine, acum am șansa. Dar mă confrunt cu o problemă, nu știu ce gadget să îmi iau la mine, o tabletă sau un smartphone. Pe deoparte aș pleca numai cu hainele de pe mine, dar n-am cum să-mi las mama de izbeliște, nu o pot lăsa îngrijorată timp de zece zile și nici eu nu pot pleca fără nimic într-o țară străină. Trebuie să fiu prevăzătoare, de aceea trebuie să-mi iau totuși un gadget la mine.

       Mi-ar plăcea să trăiesc o aventură, să mă deconectez total de lumea modernă, să nu intru DELOC pe internet, să nu fac nicio poză, să rămân numai cu amintirile și să mă simt la final ca și cum aș fi trăit un vis frumos. Însă sunt bloggeriță și tare mult mi-ar plăcea să împărtășesc cu voi experiențele mele din Grecia. Și iată cum revin eu la dilema inițială, îmi trebuie un gadget, dar ce gadget?! Aparatul foto face poze, tableta îmi oferă conectarea necesară pe rețelele de socializare, cu un telefon obișnuit aș putea să-mi sun familia, pe ebook aș putea citi câteva de cărți bune, laptopul e prea mare ca să-l iau în calcul, GPS-ul… ce să fac cu el fără o mașină proprie?! Îmi trebuie un gadget care să răspundă tuturor nevoilor mele, UNUL SINGUR! Nu vreau să iau cu mine și telefonul și tableta și nici nu-mi doresc o tabletă cu funcție de telefon încorporată, e prea mare și-aș arăta ridicol comunicând pe o tabletă de 7 inchi cu mama.

       De aceea cred că cea mai bună opțiune este un smartphone. Însă eu nu am un telefon deștept, ci unul mai vechi, care nu face față cerințelor mele. Și dacă tot voi vedea Grecia, insula Corfu mai exact, am nevoie de un smartphone pe măsură, că doar n-oi poza plajele superbe de nisip, apa cristalină, vegetația luxuriantă, plantațiile de măslini și satele pitorești cu un smartphone la mâna a doua?! Și chiar dacă voi părea nebună, nu, nu vreau un aparat foto, n-am nevoie de unul când știu deja un smartphone perfect care face fotografii superbe, la fel ca un aparat foto.

StradaIT1

        Vreau să îmi cumpăr un Samsung Galaxy S5. Știu că abia a apărut pe piață, l-am căutat în tot felul de magazine, însă prețurile mi se păreau exorbitante. Noroc cu magazinul online StradaIT.ro și cu oferta lor de nerefuzat la acest telefon. Din punctul meu de vedere, Samsung Galaxy S5 chiar este gadget-ul care nu trebuie să lipsească din bagajul meu de concediu. Fără el sunt convinsă că nu m-aș simți completă, așa că am de gând să îl cumpăr, cât mai repede, nu vreau să ratez oferta de pe StradaIT, deși acest magazin online frecvent actualizează reduceri și promoții nemaipomenite. Și cum eu sunt fana numărul 1 a reducerilor, cum aș putea rata această promoție?! Cum… cum? Ar însemna că nu-s întreagă la cap. Alții își schimbă telefoanele de fiecare dată când apare un model mai performant, și eu să nu-mi cumpăr măcar o dată în viață un smartphone deosebit?! Dacă vă întrebați de ce nu-mi iau iPhone, e simplu, nu-mi plac iPhone-urile, mult mai mult prefer Samsung-ul. 🙂

S5

         Și-am avut „neinspirata” idee de a da click pe categoria „Oferte Speciale” de pe StradaIT și-am pățit-o, aproape că m-am îmbolnăvit de inimă rea. O grămadă de produse la reducere, o mulțime de telefoane, tablete, laptopuri, iPad-uri, aparate foto, carduri de memorie și multe, multe altele, de am intrat iar în ceață! Și stau și mă gândesc, oare fac o alegere bună cu Smasung-ul Galaxy S5? Oare chiar este gadget-ul perfect pentru concediu? Nu de alta, dar nu mă prea pricep la gadget-uri. Totuși sper că fac o alegere bună și abia aștept să văd tărâmul lagunelor azurii pe smartphone-ul meu, abia aștept să fotografiez cu Samsung-ul meu Laguna Albastră. Da, celebra Lagună Albastră unde s-a filmat filmul cu același nume, este în Corfu. Abia aștept să mă scald și eu în laguna unde Brooke Shields a făcut istorie! Voi veni acasă cu splendoarea lagunelor grecești, voi ține legătura cu familia, voi citi, probabil că voi scrie și mici articole pe bloguri, și totul pentru că Samsung Galaxy S5 îmi oferă aceste posibiltăți. Și dacă voi avea norocul să cunosc un grec arătos, cu ochii albaștrii și pielea măslinie, cu care să trăiesc o frumoasă poveste de dragoste, măcar câteva poze cu el să-mi rămână ca amintire în telefon. Aaa, și să nu uit, voi avea la smartphone-ul meu garanție 2 ani, sper să nu cumva să-l scap prin apă, sper să n-am „norocul” de a-l sparge pe vreo stâncă, dar îi voi cumpăra și o husă, tot de pe StradaIT, pentru că acest magazin este un tărâm inepuizabil de gadget-uri și accesorii. Și da, bineînțeles că voi primi transport gratuit, mi se pare normal ca o divă ca mine să primească transport gratuit.

        Oh, Grecia, oh Corfu… încă puțin, încă puțin și vă voi vedea! Și nu așa oricum, voi aduce cu mine gadget-ul perfect pentru concediu!

       Dar până una-alta, până să îl cumpăr, voi ce părere aveți, fac o alegere bună cu Samsung-ul Galaxy S5? Credeți că este gadget-ul perfect pentru concediu? Credeți că am ales cel mai bun preț de pe piață?  

StradaIT2

Acest articol a fost publicat în Concursuri, De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Laguna Albastră, vin după tine!

  1. Foarte frumos articolul

  2. mikyangel007 zice:

    Si eu as merge in Grecia cu un Samsung Galaxy S5 ca sa-mi pot suna toti prietenii si sa le povestesc ce minunatii vad pe acolo.:)

  3. O alegere foarte bună, draga mea. Crezi că aş putea merge cu tine? Nu de alta dar am auzit că Samsung Galaxy S5 face poze minunate şi noi două încă nu ne-am pozat 😀

  4. Ana-Maria Frincu zice:

    Da, alegerea ta este perfecta, mai ales ca stii ce-ti doresti. Si eu as face aceeasi alegere pentru acel concediu, as face fotografii non-stop (inclusiv grecului arătos, cu ochii albaștri și pielea măslinie), m-as relaxa si m-as bucura de experienta. Alege un Samsung Galaxy S5 ca sa-ti poti indeplini toate dorintele si nevoile pentru concediul tau. Pretul e bun. Te felicit pentru alegere!

  5. Mere Verzi zice:

    😀 Nu stiam ca acum a aparut pe piata, cred ca il confundam cu varianta S4. Telefoanele in sine si S4 care cred ca se aseamana destul de mult la menu cu S5 asta sunt interesante, au o multime de chestii care ne incanta; presupun ca S5 are ceva in plus care il face un pic diferit de S4… Per total sunt sigura ca este o alegere buna pentru concediu si nu numai.
    25 mil…hmmm, nu stiu ce sa zic referitor la pret, presupun ca se merita! 😀

  6. Javra zice:

    Galaxy S5 e foarte bun. Îmi place până şi mie, care sunt destul de năzuros. Are mărimea foarte nimerită. Dacă ai palmele mici, s-ar putea să te descurci mai greu cu el.

  7. Javra zice:

    Succes la concurs!

  8. Javra zice:

    Din păcate, acesta un concurs de popularitate, dacă e vorba să fie premiat materialul cu cele mai multe comentarii.

  9. Javra zice:

    Nu mai spun că există posibilitatea de a cumpăra nişte like-uri şi comentarii. Aveai mai multe ;anse dac[ se premia calitatea materialelor, cum e firesc.

  10. thementor124 zice:

    Vreau să îmi cumpăr un Samsung Galaxy S5.

  11. iulia zice:

    Succes Alina!!!

  12. Paula Maria zice:

    Eu zic ca daca chiar ai nevoie de telefon, atunci sa il iei ,stiu cum e sa ai in fata foarte multe oferte si sa te gandesti sa’ti schimbi ”dorinta” :)) , v’or mai fi oferte cu siguranta 🙂

  13. Pingback: Ajutor :P | Litere Stacojii

  14. Pingback: Concurs Fulger!!! | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

