Îmi reîncarci sufletul cu prezența ta

– Mami, te rog, îmi promiți că te vei întoarce la mine? Îmi promiți că mă vei suna zilnic? Îmi promiți că nu mă vei uita? O întrebă fetița de numai 12 anișori pe mămica ei.

Cu ochii în lacrimi mama îi răspunse:

– Draga mea, pentru tine plec în Spania, pentru a strânge bani, pentru a-ți clădi un viitor, pentru a te ajuta cu studiile, pentru ca tu să ajungi cineva și să nu duci lipsă de nimic. Vrei să renunți la pian?

– Nu, mami!

– Atunci trebuie să plec în Spania. Următorii ani de școală vor fi grei pentru tine, scumpa mea. Va trebui să te pregătești pentru Evaluarea Națională, va trebui să faci meditație la matematică, va trebui să continui cu lecțiile de pian. Îți dorești să intri la Liceul de Artă, nu?

– Sigur, mami!

– Pentru asta avem nevoie ca tu să înveți foarte bine, iar eu să te ajut să ajungi acolo unde îți dorești. Iar pentru a intra la acest liceu, avem nevoie de bani pentru ca talentul tău să nu se irosească. Trebuie să-ți continui lecțiile de pian… altfel îți vei irosi talentul și nu vrem asta, nu?

– Nu, mami, nu! Dar îmi va fi dor de tine! Îmi va fi greu fără tine! Îi spuse fetița cu ochii în lacrimi.

– Să știi că și mie îmi va fi dor de tine, scumpa mea, și mie îmi va fi greu și eu îți voi simți lipsa. Îmi va fi greu să adorm în fiecare seară fără tine, dar gândește-te la posibilitățile care ți se vor deschide după ce eu mă voi întoarce din Spania. O să vin în vacanță, o să vin de sărbători acasă, ne vom vedea prin telefon. Nu spun că va fi ușor, dar este un sacrificiu pe care trebuie să îl facem amândouă, ești de acord?

– Da mami! Dar sigur, sigur, nu mă vei uita? Mama lui Vlăduț a plecat când era el mic, mic, și nu s-a mai întors de atunci. Și de ceva timp nici nu l-a mai sunat. Iar Vlăduț, deși nu a văzut-o niciodată, îi duce grija și plânge după ea. Îi spuse fetița cu vocea tremurândă.

-Iubito, mama lui Vlăduț sigur este foarte ocupată, îl va suna în curând, cred… dar eu nu sunt ca mama lui Vlăduț, eu sunt mama ta și trebuie să ai încredere în mine, NU TE VOI UITA și NU TE VOI LĂSA DE IZBELIȘTE NICIODATĂ. Îi spuse femeie cât de ferm putu. Vom vorbi zilnic. O să te sun zilnic și o să-ți reîncarc cartela cât de des voi putea, pentru ca tu să mă poți suna oricând. Vei putea să-mi dai mesaje oricând, vei putea avea pe telefon internet, ne vom scrie pe Whatsapp și ne vom vedea pe Skype.

– Mami, dar eu nu am calculator, nici laptop, cum vom vorbi noi pe net? Cum ne vom vedea? Pe ce voi avea internet?

– Pe telefon draga mea, îți vei descărca pe smartphone-ul pe care abia ți l-am cumpărat, Skype-ul și Whatsapp-ul, și vom ține legătura tot timpul.

– Mami, dar eu nu am cum să merg în oraș să îmi încarc cartela… stăm la țară, ai uitat? Oare n-ar fi fost mai bun un abonament prin care să primesc lunar minute, mesaje și internet?

– Nu, draga mea, nu! Tare mi-e frică să nu faci cost suplimentar, cea mai sigură opțiune pentru noi este Cartela Prepay Vodafone pe care ți-o voi reîncarca eu, ori de câte ori vei avea nevoie, prin intermediul site-ului Re-Încărcare.ro.

– Site-ul Re-Încărcare.ro? N-am auzit de el, mami!

– Uite, adu-mi telefonul, îți explic imediat, să vezi că nu te mint. O să-ți bag chiar acum 5 euro, activăm internetul, descărcăm Skype-ul și Whatsapp-ul și le facem proba, ești de acord? 🙂

– Da mami, da, da, da!

reincarcare2

Fata îi aduse mamei telefonul într-un suflet, apoi mama începu să-i explice:

– Uite scumpa mea, intrăm pe www.re-incarcare.ro, vezi telefonul ăsta drăguț?

– Da, mami, îl văd!

– Ok, uite, selectăm rețeaua Vodafone, alegem pachetul de reîncărcare „Vodafone Credit Direct”, tipul de reîncărcare „Vodafone 5 euro direct”, numărul tău de telefon, adresa mea de email, acceptăm termenii și condițiile, apoi apăsăm butonul verde „re-încărcare”. Și uite, total de plată – 24.80 lei și acum apăsăm butonul verde „Plătește Securizat”. Aici mami o să-și bage datele: nume, prenume, adresă, număr de telefon, email, apoi alegem modalitatea de plată… eu de exemplu aleg BT24 – Internet Banking BT, bag datele contului și gata! În câteva secunde vei primi creditul pe telefon!

    Deodată telefonul fetei sună, printr-un mesaj fu anunțată că a sa cartelă fusese reîncărcată cu 5 euro. În acel moment fetița începu să țopăie de fericire, deja mama îi câștigase încrederea și se simțea mai liniștită.

reincarcare3

– Mami, și îmi vei putea încărca cartela ORICÂND?

– Da iubito, oricând, nu avem o limită din partea site-ului. Totul se desfășoară rapid, accesibil, sigur, comod, generos și variat!

– Cum adică generos și accesibil, mamă?

– Accesibil pentru că site-ul este disponibil non-stop, 24 din 24, și generos pentru faptul că putem încărca oricui: ție, bunicii, mătușii și tot așa. Acum înțelegi?

– Da mami, înțeleg! Deci îmi vei încărca a mea cartelă ORICÂND!

– Ei, hai, nu chiar oricând… de două ori pe lună cred că este de ajuns. Vei avea credit suficient să mă contactezi ori de câte ori ți-e dor de mine.

 – Mami, dar dacă eram pe Cosmote sau Orange, mai puteai să-mi încarci așa?

– Sigur că da, scumpa mea! Exact la fel! Re-Încărcare.ro încarcă atât cartelele de Vodafone, cât și pe cele de Cosmote și Orange.

– Interesant.

Și-atunci fetița îi sări de gât, îmbrățișând-o, de parcă nu o mai văzuse de ani de zile și-i spuse:

– Îmbrățișarea asta trebuie să ne ajungă doi ani, mami! Vreau s-o simți până când vei ajunge în Spania și chiar mai mult! Mami, știi care ar trebui să fie lozinca acestui site minune?

– Cum ar trebui să sune, scumpo?

„Vorbește mai ușor cu cei rămași acasă”! Spuse fetița cu entuziasm. Și-ți mai spun ceva, tu îmi reîncarci sufletul cu prezența ta!

     În acea noapte femeia luă avionul spre Spania, despărțirea fu grea, însă amândouă erau liniștite că urmau să vorbească nelimitat, oricând și oriunde. Iar fetița rămase în grija bunicilor, iar mama plecă să aibă grijă de bunicii altui copil.

re-incarcare.ro

Acest articol a fost publicat în Concursuri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Îmi reîncarci sufletul cu prezența ta

  1. rudia2014 zice:

    Eu m-am pierdut de la partea cu plecatul mamei în Spania…FĂRĂ fetiță… 😦

  2. mikyangel007 zice:

    Din pacate situatia descrisa de tine exista peste tot in viata reala si parintii isi lasa copii singuri pentru a le oferi un trai mai bun, dar ranile sufletesti nu le poate vindeca nimic.

  3. Emoţionant articolul tău…

  4. Pingback: Concurs Fulger!!! | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

