De nota 10

         Profesoara de economie ne dădu o temă care mă bucură nespus. Trebuia să pregătim o lecție în care să ne convingem unii pe alții să cumpărăm un anumit produs sau să ne convingem între noi că un anumit magazin este ideal pentru achiziționarea anumitor produse. Trebuia să ținem cont de calitatea articolelor, de prețul lor, dar și de branduri.

        Majoritatea băieților se orientară către gadget-uri, ba chiar parcă era o competiție între ei, fiecare dorindu-și să demonstreze că al său gadget era cel mai bun și că raportul calitate-preț era imbatabil. Unele fete își aleseră bijuterii, altele parfumuri, unele pantofi, însă eu mi-am pregătit o lecție COMPLETĂ cu care nu aveam cum să dau greș. Colegele mele mereu mă invidiaseră datorită ținutelor mele. Mereu purtam haine și încălțări noi. Machiajele le schimbam mai des decât și-ar fi permis ele vreodată. Așa că mi-am spus că a venit momentul să le spun secretul meu. Un secret care urma să-mi asigure nota zece și felicitările tuturor.

       Aveam la dispoziție mai puțin de o săptămână să ne pregătim lecția, așa că am intrat pe net, pe website-ul magazinul online pe care îl adoram, mi-am cumpărat o rochie, sandale, o geantă, cercei, un parfum și numeroase produse cosmetice și-apoi am așteptat să îmi vină coletul. În 2 zile curierul îmi sună la ușă aducându-mi produsele pe care abia le așteptam. M-am îmbrăcat, m-am machiat, m-am aranjat, mi-am făcut poze și-am început să pun pe foaie toate avantajele pe care magazinul online le avea. Ba chiar am adus atât de multe argumente pro, încât nu mi-ar fi ajuns o oră să spun ce aveam de spus. Noroc că „referatele” noastre, însoțite de poze, urmau să fie predate profesoarei; apoi în decursul a o lună de zile, noi trebuia să ne prezentăm lecțiile rând pe rând. Eram foarte mulțumită de lucrarea mea. Era cu adevărat foarte bună, practic demonstram încă o dată că sunt făcută pentru Facultatea de Marketing și Publicitate.

Rochie miniPRIX duo

       Timpul trecu foarte repede și într-un final veni și rândul meu să-mi prezint lecția. M-am dus în fața clasei cu emoții foarte mari, dar în aceeași măsură eram și foarte stăpână pe mine.

– Lecția mea se numește: „Cum să te îmbraci accesibil și frumos, de sus până jos”. Simțiți mirosul parfumului meu? Vă place?

– Daaa, strigară în cor colegii.

– Este mirosul eleganței, dragii mei. După cum vedeți, ținuta mea vorbește de la sine. Tot ce port astăzi, este perfect nou, inclusiv machiajul și parfumul. Prima mea întrebare pentru voi este: cât credeți că m-a costat ținuta? Țineți cont că mi-am cumpărat rochia, sandalele, cerceii, geanta, parfumul, fondul de ten, rujul, fardul de pleoape, blush-ul și mascara.

– O mie de lei, strigă o colegă.

– O mie cinci sute de lei, spuse un coleg.

– Ba în jur de opt sute de lei, spuse altă colegă.

– Eu cred că te-a costat cam 900 de lei, spuse profesoara de economie, inducându-mi colegii în eroare.

– Nu, dragii mei. Vă înșelați cu toții! Întreaga ținută, inclusiv machiajul și parfumul, m-a costat nici mai mult nici mai puțin de 303,86 de lei.

miniPrix produse

– Cââât? Se mirară colegii.

– 303,86 lei! Da! Dar întrebarea este, de unde credeți că mi-am cumpărat totul?

– Păi cred că ți-ai tocit pingelele alergând după reduceri, dar mai ales după toate produsele. Spuse un coleg.

– Deloc!

– Hai, Alina, nu ne minți! Este aproape imposibil să cumperi tot ce ți-ai luat dintr-un singur magazin, adăugă profesoara.

– Cu tot respectul, doamna profesoară, există un magazin care comercializează haine, încălțăminte, produse cosmetice, accesorii, electronice și electrocasnice și multe, multe alte produse, atât pentru bărbați, cât și pentru femei și copii, la cele mai accesibile prețuri. Este aproape inadmisibil că nu știți.

– Le-ai cumpărat dintr-un depozit! Adăugă un alt coleg.

– Nu! Chiar nu se poate, dragele mele domnișoare, niciuna dintre voi nu intuiește magazinul?

Fetele se uitară una la alta și zâmbiră, fără să spună nimic. Într-un final o colegă spuse:

– Le-ai luat din mall!

– Nu, și gata cu suspansul! Magazinul online de unde mi-am cumpărat această ținută completă, se numete miniPRIX și știți prea bine că nu este de ieri sau de azi pe piață. Activează de mult, au prețuri accesibile, își respectă clienții, produsele sunt de o calitate foarte bună și au o gamă extrem de mare de produse. Pe stoc sunt zilnic mii de produse. Joia miniPRIX bagă mărfuri noi, iar reducerile, promoțiile și concursurile sunt la ordinea zilei!

– Wow, spuse o colegă!

cosmetice miniPRIX

– Da, wow! Și nu o dată am profitat de reducerile miniPRIX. Mereu pândesc produsele pe care mi le doresc și întotdeauna mi le cumpăr. Altfel cum aș fi putut eu să am atât de multe haine, încălțăminte, accesorii, cosmetice și parfumuri? M-ați văzut de prea multe ori cu aceleași haine?

– Nu, aproape niciodată! Spuse profesoara de economie.

miniPRIX este magazinul care mă îmbracă accesibil și frumos, de sus până jos. Dar știți cum reușesc să prind toate reducerile?

– Cum? Întrebă colegii.

– Eu am miniPRIX la purtător, am descărcat aplicația gratuit pe smartphone-ul meu, prin G-Play. Și voi puteți avea de-acum miniPRIX la purtător, dacă dețineți smartphone-uri, descarcați și voi aplicația gratuită prin G-Play sau App Store și astfel puteți fi la curent cu tot ce mișcă pe miniPRIX și în plus, puteți cumpăra chiar de pe telefonul mobil, simplu și rapid, fără bătăi de cap.

– Superb, spuse profesoara.

– Și ca să fiu sinceră până la capăt, eu sunt fană miniPRIX nu numai în viața de zi cu zi, dar și pe Facebook. Le-am dat like și astfel sunt întotdeauna printre primii care participă la concursurile pe care le organizează ei pe Facebook. Am și câștigat de câteva ori, ba vouchere cadou, ba produse și bineînțeles că m-am bucurat nespus. Vă spun sincer, miniPRIX este singurul magazin care ne îmbracă accesibil și frumos, de sus până jos… indiferent că ești bărbat, femeie sau copil, slab sau plinuț, bogat sau sărac.

– Bun, ne-ai convins de prețurile accesibile, de calitatea produselor, dar ce ne spui de branduri? Întrebă profesoara.

fard de ochi

– Pentru un om decent, cu o condiție financiară decentă, nu contează atât de mult brandul unui produs. Unele articole sunt importate din străinătate, gen Franța, Grecia, Italia, Anglia sau Germania; altele provin din țară, de la producători celebri și nu numai. De exemplu, fondul meu de ten este de la Kallos și a costat numai 6,86 de lei. Ce vreți mai mult de atât?! Este foarte bun, nu îmi atacă tenul, acoperă imperfecțiunile eficient, nu mi se lasă pe față și nu mi se îmbrânzește pe față.

– Da, chiar, nu știam că miniPRIX comercializează și produse cosmetice, spuse o colegă.

– Într-adevăr puțini știu asta. Categoria „Frumusețe și sănătate” este impresionantă. miniPRIX comercializează echipamente de fitness, produse pentru îngrijirea corpului, produse pentru îngrijirea părului, produse pentru îngrijirea tenului, machiaje și parfumuri, toate la prețuri foarte accesibile. Eu numai de pe miniPRIX.ro îmi cumpăr cosmeticele, parfumurile, hainele, încălțămintea și accesoriile. În primul rând pentru că vreau să fiu la modă, vreau să nu duc lipsă de nimic și mai ales pentru că nu îmi permit să dau mii de lei pe lună pe haine și încălțăminte. Așa că prefer să mă îmbrac frumos, dar pe bani puțini. Credeți-mă că se poate!

– Bravo, Alina, spuse profesoara. Pentru astăzi ai nota 10! Pe mine m-ai convins!

Iar colegii începură să aplaude!

miniPRIX

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la De nota 10

  1. Pingback: Ajutor :P | Litere Stacojii

  2. Pingback: Concurs Fulger!!! | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

