7 pacate, de fapt am mai multe

       Primăvara trecută mi-am incendiat relația și patul cu minunatele cămăși de noapte și neglijeuri de la Sevensins.ro. Vara asta va fi și mai fierbinte pentru mine datorită frumoaselor costume de baie, tot de la Sevensins.ro. Luna asta am de gând să domin plajele din România, purtând niște costume de baie așa cum nu a mai văzut litoralul românesc. Voi cuceri până și soarele, nu numai admirația bărbaților din jur. Dacă soarele bronzează, eu am de gând să ard nisipul pe care voi călca. Și cum să nu profit, când la Sevensins majoritatea costumelor de baie sunt la reducere?! Cum să nu-mi cumpăr o mulțime de lucrușoare sexy, când pe Sevensins.ro sunt actualizate frecvent promoții și reduceri?! Sunt femeie, n-am inhibiții și nici nu mă sfiesc să-mi arat corpul, dar o fac numai în lenjerii și costume de baie de calitate, frumoase și fine. Sunt adepta prețurilor accesibile, iar Sevensins mă provoacă tot timpul să cumpăr. De ce? Pentru că este magazinul online care menține flacăra pasiunii vie. Este magazinul online care livrează atracție, tandrețe și nebunie în colete mici. Este magazinul online care dă frâu liber fanteziilor. Este magazinul meu preferat.

camasi de noapte gif

        Viața mea intimă este mult mai condimentată de când mi-am înveșmântat trupul cu lenjeriile sexy de la Sevensins.ro. Am prins curaj, încredere în mine și m-am decis să trăiesc fără temeri și fără inhibiții. De atunci, nu doar că sunt mai fericită și mai împlinită, dar iubitul meu este mai îndrăgostit de mine ca niciodată. Vara asta vreau să stăm la mare mai mult timp decât de obicei. Va fi un fel de lună de miere. Iar luna noastră de miere va fi plină de momente fierbinți. Mi-am luat costume de baie, neglijeuri vaporoase, nu mai rămâne decât să mă bucur de vară și de prezența LUI. Sunt fidelă iubitului meu, așa cum sunt fidelă și magazinului online Sevensins.ro. Membrii echipei Sevensins.ro m-au învățat așa, la fiecare comandă primesc puncte de fidelitate, puncte care îmi reduc considerabil factura următoarei comenzi. Dacă primul sărut nu se uită niciodată, ei bine, nici prima comandă dată pe Sevensins.ro nu o voi putea uita vreodată. Mi-am cumpărat un costum tematic pe care mi l-am ales cam mare. Deși era frumos, era mult mai mare decât trebuia să fie. N-a fost vina magazinului, ci a mea. Dar am avut noroc, pentru că la Sevensins primul retur este gratuit. Nu mi s-a potrivit mărimea, iar Sevensins.ro mi-a trimis curierul pentru retur. Aveam la dispoziție 30 de zile pentru a returna costumașul, dar am rezolvat problema în mai puțin de 10 zile. Mi-a trimis un alt costumaș, potrivit pentru mine. A fost vina mea, trebuia să vorbesc cu un consultant tehnic Sevensins înainte de a plasa comanda. La prima comandă n-am făcut-o, dar acum, de fiecare dată când am o nelămurire, nu ezit să cer ajutorul unui consultant.

costum de baie - gif2

        Mi-am cumpărat într-un an de zile lenjerii intime provocatoare, costumații tematice, costume de baie, bijuterii și accesorii care au sporit pasiunea nopților de intimitate. De fiecare dată au în stoc peste 1500 de produse și livrează oriunde în țară în 24 de ore. Eu am rămas fidelă, m-a convins, Sevensins este un magazin serios și nu face niciodată rabat de la calitate. Fidelitatea mi-a fost răsplătită frecvent cu discounturi personalizate și multe alte beneficii. De fiecare dată am beneficiat de transport gratuit, dar și pentru că ale mele comenzi au depășit suma de 199 de lei. Deși lenjeria intimă nu este un produs tabu, dacă m-aș duce într-un magazin și-aș cumpăra ceva prea provocator, lumea din jurul meu s-ar uita cruciș. Așa că prefer să comand din magazinul online Sevensins.ro. Doamne și câte surprize nu i-am făcut iubitului meu cu ajutorul magazinului Sevensins. Aproape de fiecare dată mi-au fost complici și mi-au trimis coletele astfel încât să nu îmi dea de gol niciodată conținutul pachetului. Discreția și seriozitatea magazinului online Sevensins sunt cele mai mari atuuri. Așadar, cum aș putea să nu rămân fidelă site-ului Sevensins? Ba chiar, ca să fiu sinceră, Sevensins m-a învățat cu nărav. Dacă magazinul mă răsplătește cu discounturi și reduceri personalizate, ar trebui ca și iubitul meu să mă răsplătească pentru toată iubirea pe care i-o ofer, nu? Hm… cred că ar trebui să port o discuție cu el. 🙂

Costum de baie - gif3

      Și deși „Seven Sins” înseamnă „șapte păcate”, nu neapărat păcătoșii își găsesc locul aici, ci oamenii deschiși la minte, care vor să-și mențină vie relația, și femeile care sunt mândre de trupurile lor, indiferent de conformație, înălțime sau greutate. Aici fiecare femeie găsește produsul care s-o facă să strălucească. Cât despre mine… sunt sau nu o păcătoasă, habar n-am, dar îmi place să-mi trăiesc viața și nu mă las constrânsă de temeri. Dacă ar fi să-mi număr păcatele, sigur aș descoperi mai mult de șapte, dar nu regret nimic. Trăiesc viața la intensitate maximă.

Costum de baie - gif1

        Sevensins, vara n-a fost nicicând mai fierbinte pentru mine! Am de gând să cuceresc plajele, soarele și pe iubitul meu, iremediabil. Iar costumele de baie de la tine, îmi vor asigura succes pe care îl prevăd! Mulțumesc că exiști, mulțumesc că mă îmbraci în mătase, pasiune și frumos! 🙂

logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 7 pacate, de fapt am mai multe

Lasă un răspuns

