Asul din maneca – Ochelarii de soare Polaroid

        De când lumea și pământul femeile au fost invidioase unele pe altele. Ba pe frumusețe, ba pe avuție, ba pe haine și accesorii, ba pe bărbați. Da, da, nu vă mirați, dacă una are un iubit mai frumos decât alta, invidia își face loc în mintea femeii. De ce suntem invidioase? Nu știu, nu pentru că am fi complexate, ci pentru că stă în natura firii noastre. Ne-am născut ca să fim într-o continuă competiție. Fiecare dintre noi, femeile, vrem să fim cele mai frumoase, cele mai aranjate, cele mai cele. Dar știți, nu ne iese întotdeauna. Cu unele mama natură n-a fost prea generoasă, dar noroc că s-au inventat machiajele, hainele și accesoriile desăvârșite.

      Ei bine, ca să fiu sinceră până la capăt, nici cu mine mama natură n-a fost prea generoasă. Mi-a dat în dar un corp drăguț, dar chipul meu nu este așa cum mi-aș fi dorit. Nu sunt urâtă, n-am nasul mare, n-am fruntea lată, n-am ochii asimetrici, dar cred că obrajii îmi strică fizionomia. În viața de zi cu zi îmi retușez neajunsurile cu machiaj, dar la mare… la mare nu mă pot machia, așa că trebuie să apelez la un alt truc. De fapt, există un accesoriu care nu-mi lipsește niciodată în zilele de vară, un accesoriu obligatoriu, ochelarii… ochelari de soare!

        În vreme ce multe femei își cumpără costume de baie care mai de care mai fistichii și mai extravagante, eu ies din anonimat prin niște ochelari de soare spectaculoși. Așa sunt eu, vreau să ies mereu în evidență, vreau să mă fac remarcată prin lucruri de o calitate ireproșabilă. Iar vara, vara nu e vară pentru mine dacă nu port ochelari de soare. Până și coafura stă mai frumos cu o pereche de ochelari de soare pe cap.

Boss-Orange-0137-S-1QP-TB-650x489

         Și cum vă spuneam, anul trecut am fost la mare și-am dat acolo peste tot felul de fete frumoase. Mă simțeam mai ceva ca o rățușcă urâtă. Toate aveau trupurile lucrate la sală, erau tonifiate, frumoase, cu pielea perfectă și purtau costume de baie de sute de euro. Aproape că m-aș fi întors acasă. Aproape că aș fi fugit mâncând pământul. Dar ca o tipă ambițioasă și curajoasă ce sunt, mi-am zis că nu trebuie să-mi stric concediul din cauza unor complexe. Și știți ce-am făcut? Mi-am căutat ochelarii de soare. Luasem la mine două perechi, o pereche de ochelari de soare Polaroid și o pereche de ochelari de soare Hugo Boss! Știam că aceste două perechi urmau  să mă transforme într-o apariție spectaculoasă.

polaroid---toc_1_8-650x489

         Deși aș fi putut să caut o plajă virgină, mi-am spus că eu nu sunt o lașă, așa că am înfruntat marea de femei frumoase cu ochelarii de soare Polaroid. Am purtat un costum de baie de culoarea smaraldului, care se asorta perfect cu ochelarii mei Polaroid, de culoarea pământului. Cum mi-am pus ochelarii de felină, am simțit cum un sentiment de încredere în sine mă cuprinde. Știam că sunt frumoasă, că voi atrage toate privirile. Eram o felină în adevăratul sens al cuvântului. O felină puternică și grațioasă, pregătită să se lase răsfățată de soare și atinsă de valurile înspumate ale mării. Detaliul animal print îmi conferea acea siguranță de sine de care aveam nevoie cu ardoare. Dimineață toate fetele de pe plajă păreau scoase ca din pungă, adică arătau perfect. Dar spre după amiază, toate erau năucite de soare. Ochii lor erau grav afectați de lumina puternică a soarelui. Nu mai păreau niște dive, ci niște femei arse, îmbătate de soarele năucitor. Eu nu eram așa, ochelarii mei de soare nu doar că îmi dăduseră curaj și mă făcuseră să ies din anonimat, dar mă protejaseră și împotriva luminii intense. Lentilele polarizate Ultra Sight pe bază de tehnologie Thermofusion, mi-au oferit vizibilitate impecabilă, de durată. Și nu numai atât, protecția 100% cu valoare UV400, mi-a prevenit orice afecțiune rezultată în urma expunerii la soare. Iar caracteristicle glare block, mi-au asigurat vizibilitatea chiar și în condiții extreme de luminozitate, totul pentru a preveni oboseala ochilor. Ce să mai spun, ochelarii Polaroid au fost asul meu din mânecă, ideali pentru plajă, dar care mi-au pus în valoare și fizionomia. Eram fericită, descoperisem o altă minune a lumii, ochelarii de soare Polaroid.

Ochelari polaroid

         Dacă ele păreau îmbătate de soare, eu eram mai trează și mai vie decât fusesem vreodată. Capul nu mă durea, privirea nu-mi era încețoșată, chipul nu-mi era brăzdat de grimase și în timp ce fetele își ascundeau chipurile sub prosoape, eu eram în atenția iubiților lor. Și trebuie să recunosc, creștea inima în mine. În sfârșit le bătusem pe fete la capitolul frumusețe și unicitate. De-acum nu mai conta nici pielea lor, nici fizicul, ci numai rezistența la soare și privirea sănătoasă și seducătoare. Privire care îmi era mai senină decât însuși cerul.

         Am avut o vacanță superbă, m-am bronzat, m-am simțit bine, am fost sexy și m-am comportat ca atare. Dar trebuie să recunosc că fără ochelarii de soare Polaroid eu n-aș mai fi fost o felină, ci încă o fată din mulțime… încă o fată năucită de soare, cu dureri de cap și veșnic indispusă. Dar uite că acolo unde sunt ochelari de soare Polaroid, vacanțele la mare sunt de neuitat, așa cum sunt și femeile ce posedă ochelarii Polaroid. 🙂

lensa-last

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

