Am lumea la picioare

       Pe sandalele mele stă scrisă povestea nopților înstelate de vară. Sandalele mele au în ele însemnele iubirilor de-o vară. Sandalele mele au fost martorele celor mai nebune momente. Sandalele mele au fost acolo unde nici măcar cel mai fantezist gând nu poate ajunge. Așa sunt ele, speciale. Știu să mă ducă pe culmi nebănuite. Ele sunt forța și sex appeal-ul de care orice femeie are nevoie.

       Am lumea la picioare, vara asta port super sandale! Mă simt mai mult decât femeie, mă simt o zeiță ce dincolo de frumusețea sa ascunde sentimente, trăiri, taine și puteri neașteptate. Nimeni și nimic nu-mi poate sta în cale. Sunt fericită, am tot ce-mi doresc. Merg! Am ocazia de a purta sandale ce numai în reviste poți vedea. Îmi trăiesc viața în pași de dans. Iubesc cu o intensitate de foc. Sunt însăși văpaia, ard pe dinăuntru și radiez pe dinafară. Acolo unde calc eu, în urmea mea pașii se transformă în petale de trandafiri de culoarea sângelui. N-am nevoie de haine, ies în lume în costumul Evei, mă arat oamenilor așa cum sunt, sunt pură pasiune. N-am nevoie de haine, am nevoie numai de sandale de vară. Căci pe timpul verii, femeia este supra femeie numai încălțată în sandale. Sandalele mă poartă spre visul inimii mele.

SANDALE-RED-SPIDER-1-500x500

        Port Sandale Red Spider, picioarele mele lungi sunt puse în valoare numai de ele, mă simt femeie, sunt sexy și am capacitatea de a seduce. Seduc oamenii, seduc natura, până și razele soarelui se-aruncă ca niște săgeți la picioarele mele. Toți vor să-mi atingă vârfurile degetelor, de parcă în buricele degetelor mele stau ascunse toate secretele lumii. Brățara sandalei îmi înconjoară glezna ca o bijuterie. Bărbații admiră sânii femeilor obișnuite, eu stârnesc interesul cu gleznele mele subțiri și fine. Este de-ajuns să îndoi genunchiul și ochii trecătorilor sunt căzuți pe glezna mea. În acele momente mă simt invincibilă. Printr-o simplă pocnire din degete, pot aduce la picioarele mele toate bogățiile lumii.

SANDALE-RED-SPIDER-2-500x500

         Sunt sigură că fără sandalele Red Spider, aș fi o nimeni, o femeie ca oricare alta, fără chip, fără ambiții, fără vise, fără dorințe… venită de nicăieri… și îndreptându-se spre nicăieri. Dar mă transform, mă reinventez în fiecare zi. Fiecare dimineață începe cu o altă pereche de sandale. În fiecare dimineață sunt alta. Dar întotdeauna femeia cameleon – cea care își strânge toate amintirile în perechile de sandale. Unii colecționează monede, alții își strâng amintirile în cufere de stejar, la mine trecutul se ascunde într-un toc cui, prezentul s-a așternut pe curelele sandalei și viitorul șade semeț în vârful sandalei. Pășesc spre viitor, căci nu știu să merg decât înainte. Am o singură direcție în viață, ÎNAINTE. Mergând înainte, pășind grațios și sigur, am șansa de a descoperi toate darurile și succesele viitorului. Nu cunosc piedica, nici teama. Ce înseamnă frica când în picioare am perechea mea de sandale desăvârșite? Cine să-mi pună piedici? Viața? Nimeni nu mă poate îngenunchia. Străpung frica cu tocul cui, calc în picioare piedica și o stârpesc ca pe cea mai nefercită lighioană. Am sufletul curat și inima plină de vise, am moda de partea mea, iar la braț țin strans strălucirea. Eu impun moda, eu impun tendinețele, moda începe de la sandale. Vara asta se poarta trupul decătușat de inhibiții, mintea dezlănțuită de temeri, zâmbetul larg pe chip și sandale spectaculoase.

SANDALE-RED-SPIDER-14-500x500

         Sunt femeie, port sandale, ele sunt prelungirea personalității mele. Privește-mi picioarele și vei știi ce simt, ce stare de spirit am și ce gânduri mă încearcă. Sunt femeia-foc, cea care dansează în ploaie încălțată în sandalele ei din catifea roșie. Cea care iubește omul mai presus de orice, cea care vede frumos de la înălțimea tocurilor de 12 centimentri, cea care miroase întotdeauna a visare, cea prin venele căreia curge poezia nopților cu lună plină. Port sandale, dar de fapt sandalele mă poartă pe mine. Fără ele n-am bucurie, nici voința de a înainta, nici plăcerea de a gusta din fanteziile verii!

           Port sandale, sunt liberă și îmbrățișez libertatea în pași de tango!

logo-sp

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

