Va plac tatuajele?

         Când eram adolescentă, îmi doream foooarte, foarte mult un tatuaj. Mama nu era de acord, nu m-a lăsat la vremea aceea. Când am devenit matură… nu mi-am mai făcut niciun tatuaj. M-am gândit că într-o zi mă voi plictisi de acel desen și voi vrea să îl ascund sau să îl șterg și nu voi putea. Așa că am renunțat la ideea de a-mi face un tatuaj, chiar și unul foarte mic.

        Totuși, nu pot să nu admir arta tatuajelor. Îmi place să văd fete tatuate, le admir, mi se par frumoase, însă eu nu mi-aș face unul. Dacă și voi vreți să vă faceți un tatuaj, gândiți-vă bine dacă sunteți pregătiți să trăiți toată viața cu acel desen sau desene, chiar și când pielea vi se va lăsa. 🙂 Gândiți-vă bine înainte să faceți acest pas. 🙂

      Și dacă tot am găsit câteva fotografii superbe, haideți să le vedeți și voi. Vă plac tatuajele de mai jos?

caraibirockers.blogspot.com

codrosu.ro

dre-say.blogspot.com

edwinartwork.deviantart.com

iphonewalls.net

thesportsbros.com

webcultura.ro

www.1eyedeel.com

www.pinterest.com

www.tattooideasanddesigns.com

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

