Nu uita ca timpul trece

        Niciodată nu ai prețuit timpul petrecut împreună. Niciodată nu m-ai prețuit așa cum am meritat. Te-am iubit nespus, am vrut să fiu numai a ta, am vrut să-ți port numele, să fiu mama copiilor tăi, însă tu… tu n-ai făcut decât să te îndepărtezi. O vreme a fost frumos. Fiecare clipă petrecută împreună a fost minunată, dar printre mângâierile sincere, au fost multe șoapte mincinoase. M-ai făcut fericită, dar în egală măsură m-ai făcut și să sufăr. Timpul nostru împreună s-a sfârșit. A venit vremea să ne despărțim. Așa este cel mai bine. Îmi iau „la revedere” de la tine. Îți doresc să fii fericit. Să întâlnești adevărata dragoste și să găsești o fată care să te iubească cel puțin la fel de mult cum te-am iubit eu.

         Dar înainte de a mă desprinde și de a pleca, vreau să îți fac un cadou. Vreau să-ți dăruiesc un ceas desăvârșit din minunatul magazin ceasuri Ceasule.ro. Este un ceas de mână, cum bine ai intuit, și ți-l dăruiesc din toată inima. De fiecare dată când îl vei purta la mână vreau să-ți amintești că viața este scurtă, că trebuie să trăiești fiecare clipă ca și cum ar fi ultimul moment din viața ta și vreau să nu uiți că trebuie să iubești. Gândește-te că fiecare minut pierdut, înseamnă un minut irosit fără iubirea ta. Nu te mai rispi având numai aventuri, nu-ți consuma sentimentele pe nopți trecătoare, nu căuta numai carnea, învață să prețuiești sufletul.

Ceasule

        Ceasul acesta este simbolul timpului, care trece și nu se mai întoarce, care fuge de tine și te îndepărtează și mai mult de fericirea pentru care ai fost născut. Deși eu nu am fost femeia potrivită pentru tine, nu-ți port pică, nu te urăsc și nici nu regret nimic din tot ce-am trăit lângă tine. Așa a fost să fie, probabil că nu suntem suflete pereche. Uite că timpul a așezat lucrurile așa cum trebuie. Am consumat împreună această iubire. Dar s-a încheiat, timpul a avut grijă să ne dăm seama ce vrem de fapt de la viață.

        Păstrează ceasul cu sfințenie! Te rog să-l porți chiar dacă îți va aminti de mine. Să nu suferi și nici să nu regreți ceva, vreodată. Poartă ceasul și caută iubirea. El te va ghida către sufletul tău pereche. Acolo, undeva, stă ascunsă femeia visurilor tale, ea te așteaptă și probabil poartă la mână un ceas ca al tău. Te așteaptă și moare de nerăbdare să te iubească. Să fii fericit, dragul meu și nu uita, fiecare minut care trece, este un minut ce nu se mai întoarce!

logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

