Cumparaturi pe canapea

toyhut_page_1– Hai să mergem în oraș, iubitule!

– Pentru ce?

– Mai am două luni și nasc, iar noi încă nu i-am luat nimic copilului nostru.

– Iubito, nu ești în situația în care să umbli prin oraș de colo colo, ai o burtă mai mare decât o minge de fitness, nu te stresa, așează-te lângă mine pe canapea, dar înainte adu-mi o bere.

– Iubi dragă, după tine vom ține copilul în fundul gol. Nici pătuț n-avem pentru el, nici cărucior, dacă nu vrei să mergi cu mine, mă voi duce singură.

– Nu iubito, te-ajut. Îți spun doar că nu este nevoie să mergem în oraș. Adu-mi o bere și stai jos. O să comandăm de pe net ce avem nevoie. Nu te teme, în trei zile vei avea acasă tot ce îți dorești. Doar ai puțină răbdare să deschid laptopul.

– Iubitule, eu n-am încredere în magazinele online și mai plătim și transportul.

– Draga mea, nu este orice magazin online, vorbim de Toyhut.ro, și sigur vom avea transport gratuit. La ce vrei tu să cumperi pentru copil și camera copilului, sigur ne va duce vreo 5000 de lei, pe puțin.

– Și cum plătim?

– Prin transfer bancar sau ramburs. Cum preferi tu. Poate împușcăm și niște reduceri.

– Mai bine ramburs. Dar avem voie să verificăm coletul înainte de a-l plăti?

– Măi, asta nu știu, draga mea, dar sunt firmă serioasă, nu cred că fac de-astea cu clienții. Nu te teme, Iosif, prietenul meu, mereu comandă de aici haine și jucării pentru Ioana și niciodată n-au avut probleme.

– Ioana fiind…?

– Ioana e fiica de trei ani a lui Iosif, iubito. Of, se cunoaște că nu-ți plac prietenii mei.

     Și-atunci femeia lăsă geanta jos, merse în bucătărie, îi aduse soțului berea și se așeză obedientă lângă el pe canapea.

– Bun, iubito, ce vrei să cumpărăm?

– Păi un pătuț, o cădiță, o masă de înfășat, un cărucior, jucării, îmbrăcăminte, botoșei, căciulițe, articole pentru pat și mai vedem noi. Dar cum sunt prețurile?

– Accesibile draga mea, cum să fie? Întotdeauna prețurile sunt mai mici în magazinele online.

– Mă iubitule, mă, dar or fi de calitate?

– Sigur, draga mea! Ioana are hăinuțe care deși maică-sa le spală de le-a înnebunit, nu s-au decolorat încă. Pătuțul e intact, iar jucăriile sunt în perfectă stare. Atât cât se poate, având în vedere că Ioana este argintul viu. Repet, nu-ți face griji. Hai să alegem pătuțul. Care îți place?

– Uite, îmi place foarte, foarte mult patul pentru copii – Melissa de 120-60 de centimetrii. Este superb, tu ce spui?

– Da, îmi place și este la reducere. De la 1780 de lei, a scăzut la 1513 lei. Deci economisim peste 250 de lei. Îl pun în coș?

– Daa, pune-l, pune-l!

     Femeia cumpără tot ce îi trebui și își primi coletul în 10 zile lucrătoare datorită numărului mare de produse. Dar fu mulțumită și realiză că dacă ar fi cumpărat dintr-un magazin fizic, ar fi plătit mult mai mult.

     Totul e bine când se termină cu bine!

logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

