Din start afacerea mea

          Vreau să-mi deschid o afacere! Vreau să investesc bani, dar vreau să și produc bani. Vreau să-mi schimb destinul! Vreau să devin o femeie de afacere, nu vreau să mor ca o angajată a cuiva. Vreau să las urmașilor mei o afacere de succes, care să se dezvolte atât de mult, încât să nu mai ducem vreodată grija banilor. Știu cum să încep, știu ce am de făcut, programul start este cel care mă va ajuta să dau startul afacerii mele. Însă… nu știu exact ce să fac. Nu știu ce afacere să încep. Vreau ceva unic, ceva ce n-a mai văzut Buzăul meu. O afacere cu care să merg la sigur, nicidecum să mă tem că voi da faliment. Oricum, dacă planul meu de afacere nu este unul solid și puternic, nu voi obține finanțarea necesară, însă… până la finanțare, trebuie să-mi dau seama CE VREAU SĂ FAC. Și nu știu.

plan de afaceri

        În Buzăul meu nu există un magazin special pentru nunți și botezuri. Aș deschide un magazin mare, mare, cu de toate. De toate pentru nunți și botezuri, bineînțeles. De la rochii de mireasă, flori, lumânări, mărturii, invitații de nuntă și lenjerie intimă, până la bijuterii, hăinuțe pentru botez, artificii și câte și mai câte. Pentru a organiza un astfel de eveniment, buzoianul este nevoie să umble de la un magazin la altul, să ia câte puține lucruri din enșpe mii de locuri. Și am de gând să bag la vânzare atât lucruri pentru oamenii cu o situație financiară decentă, cât și pentru cei care au bani de nu știu ce să facă cu ei. Vreau ca magazinul meu să fie locul unde nunțile, botezurile și petrecerile mari, prind viață. Eu vreau să fiu cea care oferă detaliile care conturează nunta și botezul.

      Nu știu dacă ideea mea este bună, nu știu dacă voi avea succes, am de gând să mă consult cu cineva, cu cineva specializat în acest gen de afaceri. Dacă aflu că în Buzău ar prinde bine acest gen de afacere, dau startul programului de finanțare. Probabil că veți spune că sunt nebună, că n-am ce face cu banii, că mă bag în datorii degeaba. Așa o fi, dar știți vorba aceea, dacă nu riști, nu câștigi. Am de gând să ies cumva din carapacea sub care m-am ascuns. Nu vreau să mor ca o mediocră, vreau să evoluez, vreau să inspir și alți oameni. Și dacă din asta voi reuși să am și profit, cu atât mai bine. Magazinul meu nu va fi ca oricare altul, magazinul meu va fi un loc plin de suflet, culoare și personalitate. Mă voi ocupa singură de tot și probabil că la început, eu voi fi cea care va sfătui tinerii miri sau tinerii părinți ce să aleagă.

         Voi ce credeți, ideea mea este bună? 🙂

CILV

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Din start afacerea mea

  1. Pingback: Nu mai roadeţi la principii ! | Blog discutabil

Lasă un răspuns

