Razi si glumeste

         O-zi-fara-ras-e-o-zi-pierduta-citat-Charlie-Chaplin

         Cât de des râzi? Cât de dez zâmbești? Spune-mi de câte ori râzi pe zi, ca să-ți spun cât de fericit ești. Niciodată nu mi-au plăcut oamenii triști, mohorâți și ciufuți. Întotdeauna i-am îndepărtat de mine. Simt că au o energie negativă care mă contaminează și pe mine. Nu rezist mult în preajma oamenilor triști. Între noi fie vorba, mă fac să-mi aduc aminte de toate datoriile. Prefer să mă las înconjurată de oameni veseli, mereu cu un râs în buzunar, mereu puși pe șotii, mereu puși pe glume. Ei îmi înveselesc viața și mă fac să înțeleg că fiecare moment al vieții este prețios.

          Îmi place să râd, îmi place să fiu veselă și să fac haz de necaz. De când am adoptat veselia ca pe o fiică bună, viața mea este mult mai frumoasă. Îmi încep fiecare zi zâmbind. Orice aș păți, seara am puterea să mă amuz de câte ceva. O zi încheiată cu o lacrimă sau o zi în care n-am râs, este o zi pierdută. Așa sunt eu construită, educată, așa îmi place să fiu, veselă și optimistă. Dacă nu aș fi avut tot timpul zâmbetul pe buze, probabil că nu aș fi fost în stare să birui și să trec peste toate greutățile vieții.

         Nu știu să trăiesc decât râzând și sper ca Dumnezeu și nici omul, să nu-mi răpească niciodată veselia și puterea de a râde. Iubesc viața plină de culoare și bucurie. Tu cât de des râzi? Cât de des te amuzi de toate tâmpeniile?

Acest articol a fost publicat în Motivational și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Razi si glumeste

Lasă un răspuns

