Apreciaza-te

       marylin

           Eu nu sunt o mare fană Marilyn Monroe, era frumoasă, da, dar nu pot spune că avea o voce fabuloasă. Ca actriță… n-am văzut-o decât în vreo două filme și nu pot să spun că m-a impresionat. Dar ce mă mai mir, eu sunt greu de impresionat. 😛 În fine, trecând peste cariera ei, mi-au plăcut la nebunie vorbele ei. Sunt cu adevărat motivaționale.

        Așa și este, cine nu este în stare să te placă în cea mai rea formă, capricioasă, tristă, mofturoasă și etc., clar nu merită să fie în preajma ta când ești în cea mai bună formă. Interesantă tare fraza, cât despic eu firul în patru, niciodată nu m-am gândit la o asemenea replică, dar noroc că a făcut-o Merilyn înaintea mea. 🙂

         Ce părere aveți, are dreptate? Sunteți în stare să vă selectați prietenii – iubiții – iubitele în funcție de cum se comportă cu voi când sunteți cu capsa pusă? Este un criteriu de selecție foarte bun, însă… cred că tuturor ne e greu să punem în practică acest lucru când iubim anumiți oameni. De obicei, când iubim pe cineva, căutăm să fim cât mai dulci, nicidecum să părem cu fundul în sus. DARRR… sunt și oameni care nu ne apreciază oricum ne-am purta. Pe aceia ar trebui să-i îndepărtăm! Sunteți de acord? Greu, dar nu imposibil!

Acest articol a fost publicat în Motivational și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

