Perfectiunea…

image

       Multa vreme am cautat perfectiunea… ma facea sa vibrez numai frumusetea aceea vadita de la zeci de metri departare. Credeam ca ce e frumos si sclipeste, este si perfect. Nu trebuia decat sa ma apropii destul de mult si-atunci imi dadeam seama cat de „stricat” era acel lucru sau om. Ati vazut vreodata vreo sculptura veche? De la distanta pare perfecta, insa daca va apropiati, veti observa imperfectiunile, zgarieturile… neajunsurile. Asa e si omul, de la departare poate parea frumos, destept, cald, bun… dar apropiindu-va mult, incropind o relatie cu acela… veti putea observa si defectele care puse in balanta cu calitatile, s-ar putea sa cantareasca mai greu. Frumusetea este inselatoare de cele mai multe ori. Este un cutit cu doua taisuri si miezul multor probleme. Frumusetea orbitoare este departe de a insemna perfectiune… la un moment dat ajungi sa te si saturi de atata „minunat”, te plictisesti, vrei ceva ce vei putea descoperi incetul cu incetul.
Iar eu… m-am lasat de mult de perfectiune. Am renuntat la ea ca la un drog care nu-mi facea decat rau. Perfectiunea asta imperfecta nu m-a facut decat sa sufar. Si-am inceput sa caut simplitatea, sublimul… oamenii cu ceva special, care desi aparent nu ies in evidenta cu nimic, de aproape sunt adevarate bijuterii. Intotdeauna mi-a placut sa descopar, si nimic nu-i mai frumos pe lumea asta, cel putin pentru mine, decat sansa de a fi surprins, putin cate putin. Nici n-aveti idee ce fain este sa descoperi intr-un om, zi de zi, alte si alte calitati. De departe astfel de oameni par aproape banali, insa de aproape sunt picturi pline de secrete, mesaje si calitati nemaipomenite. Autenticitatea unui om inseamna pentru mine perfectiunea. Cu cat este mai unic, mai diferit si mai special, cu atat instiga mai mult la iubire… cel putin pe mine.
Un om cu adevarat frumos nu este niciodata perfect. Nu va lasati orbiti de stralucire, nu va lasati manipulati de frumusetea efemera, cautati profunzimea omului, adevaratele lui calitati…
Mie imi place sa descopar, asa nu ma plictisesc niciodata…

Acest articol a fost publicat în Motivational și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Perfectiunea…

  1. Superb articol :* Felicitari pentru toata munca depusa.. Sincer nu ma satur sa va citesc articolele .. Cosmin

Lasă un răspuns

