Bagheta magica…

image

       Tocmai mi-a venit o idee bizara, deloc specifica varstei mele, insa poza m-a inspirat si m-a facut sa ma intreb ce as face daca as avea o bagheta magica… ce dorinte mi-as indeplini? Ce as schimba, ce as imbunatati, ce as lasa la fel?
Probabil ca mi-ar fi teama sa o folosesc, m-as gandi ca egoismul meu ar atrage dupa sine o gramada de viitoare necazuri. M-as teme ca schimband echilibrul ce mi-a fost harazit, as pricinui nefericiri altora. M-as teme sa nu stric mai rau decat as repara. Mi-ar fi frica de urmari. Dorintele mele nu sunt exagerate, dar as schimba vointa lui Dumnezeu si cred ca nu ar fi deloc ok.
Dar daca as fi sigura ca implinirea dorintelor mele nu ar avea urmari nefaste, as schimba cate ceva in viata mea si a intregii lumi.
   Iata ce as schimba cu o bagheta magica:
– m-as insanatosi pe mine, toata familia mea pana la al 7-lea neam si pe toti apropiatii mei – dar probabil ca la ceva timp ne-am pricopsi cu alte boli.
– mi-as face din propria minte un dictionar atotstiutor – dar probabil ca la un momemt dat mi-as pierde ratiunea de la atatea cunostinte.
– probabil ca as scapa de kilogramele in plus, m-as mai inalta si as mai retusa unele lucruri – dar sigur dupa o vreme toate s-ar lasa.
– mi-as identifica sufletul pereche – dar probabil ca relatia se va consuma la un moment dat.
– le-as indeplini tuturor cate o dorinta – dar cred ca odata implinite, v or deveni nesatisfacatoare.
– as scapa lumea de cancer – dar probabil ca alta boala crunta ar aparea.
– as scapa lumea de criminali, pedofili si violatori, as scoate acest rau din ei – dar probabil ca ar fi numai o „pasa” de bunatate.
– as incerca sa smulg suferinta din sanul lumii – dar probabil ca vraja n-ar tine o vesnicie.
Si probabil ca lista ar continua, observa ca o bagheta magica m-ar face sa ma simt mai ceva ca Dumnezeu, m-ar schimba in rau crezand ca fac bine, crezand ca sunt deasupra tuturor. Probabil ca as dezlantui un intreg lant de calamitati si necazuri. Si nu, n-as vrea sa ma compar cu divinitatea, asa ca cel mai probabil, daca as gasi o bagheta magica, as ingropa-o undeva in adancuri, sa nu o gaseasca nimeni. Si as lasa totul la fel, mi-as duce viata cu bune si rele.
    Cu toate acestea, Tu daca ai avea o bagheta magica, ce ai schimba?

Acest articol a fost publicat în Diverse, Ganduri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

