Unghii de toata jena

       Am vrut să fiu și eu o divă și când colo… mai rău m-am făcut de râs. Am crezut că eu îmi pot aranja unghiile mai ceva ca la salon și de fapt am făcut-o de oaie, nu numai că mi-am însângerat toate pielițile, dar le-am și încărcat cu ojă și peste am mai atârnat niște modele care îmi făceau să pară unghiile de o grosime deranjantă. Arătau urât, dar nu mai aveam timp, trebuia să ajung la petrecerea la care eram invitată. Dar nu vă spun, toată seara am stat numai cu mâinile ascunse. Nu mă simțeam deloc confortabil. Și colac peste pupăză, la un moment dat, un domn bine mi-a oferit un pahar cu vin. Mi-a fost atât de jenă să apuc paharul cu mâna, încât l-am refuzat, deși îl plăceam foarte mult și-aș fi putut să îl cuceresc dacă unghiile mele ar fi arătat cât de cât bine.

       Am refuzat toate băuturile și toate invitațiile la dans. M-am simțit ca naiba, mai bine nu mă mai duceam. Așa am părut o ciudată care nu voia să se bage în seamă cu nimeni. O sălbatică care refuza atenția fiecărui bărbat. Degeaba purtam o rochie superbă, niște pantofi de firmă și bijuterii scumpe, dacă unghiile erau atât de urâte. Probabil că mulți au crezut că sunt lesbi, pentru că m-au văzut numai în compania prietenei mele, ascuzându-mi mâinile de vederile curioase. Deși ea îmi spunea că nu sunt atât de nașpa pe cât credeam eu, mi-am dat seama că nu voia decât să mă încurajeze. Așa că am continuat să stau într-un con de umbră, fără să ies în evidență cu nimic.

       Uneori noi, femeile, facem tâmpenii mari. Degeaba ne credem noi manichiuriste și pedichiuriste sau coafeze, când defapt unghiile și părul, aranjate de noi, nu vor arăta niciodată ca la salon. Dar credeți că am mai repetat greșeala? Nuuu, bineînțeles că nu. M-am învățat minte. Acum merg la salon atât pentru unghii, cât și pentru păr sau pentru un machiaj deosebit. Nu mă mai las pe mâna mea, știu că nu sunt o profesionistă. Și decât să mă simt jenată tot timpul, mai bine apelez la servicii profesionale. Salonul meu preferat este White Nails. Am o slăbiciune pentru unghii false Bucuresti. Așa cum mi le fac la acest salon, nu reușește niciun altul să mă mulțumească. Atunci când îmi doresc o manichiură și o pedichiură perfectă, merg la White Nails care face din unghiile mele o adevărată operă de artă. Și nu numai cu unghiile, ci și cu părul și cu tenul meu. Piscină sau saună? Au și asemenea servicii. O zi întreagă dacă m-aș face uitată în salonul White Nails, nu m-aș plictisi și nici nu mi-ar părea rău.

unghii false bucuresti

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

