Fata cu papionul

        Dragele mele adolescente senzaționale, astăzi am o mare curiozitate… probabil o să par nebună, însă… aș vrea să știu care este accesoriul vostru preferat? Vă plac bijuteriile, gențile, parfumurile scumpe? Bentițele, diademele sau poate curelele? Oricum ar fi, bănuiesc că accesoriul vostru preferat este unul special și cu o însemnătate aparte.

        Dacă ar fi să vă spun și eu ce accesorii îmi plac cel mai mult, v-aș răspunde tare și răspicat: PAPIOANE FEMEI! Credeți că sunt neobișnuite? Ba deloc! Sunt chiar la modă. Sunt cool. Nu oricine poartă papioane. Și acele femei care o fac, ies imediat din mulțime. Papionul, deși are origine masculină, mai nou este din ce în ce mai purtat și de femei. Indiferent că femeile respective se îmbracă office, casual, elegant sau sexy, dacă alegi papionul potrivit, orice ținută, oricât ar fi ea de fadă, dobândește strălucire. Papionul încadrează chipul, scoate în evidență trăsăturile feței și de ce să nu recunoaștem, atrage privirea asupra bustului, chiar dacă papionul închide cămașa respectivă până la gât.

img_1764_1

       Eu una ador papioanele, mai ales pe cele handmade, sunt originale. Sunt acele accesorii care oferă personalitate ținutei și o pată de culoare omului. De exemplu, acum, abia aștept să îmi cumpăr acest papion mov. Îmi place la nebunie și abia aștept să îl port la toamnă. Da, recunosc, nu port papioane vara, depinde și de ocazie, dar în general nu port vara, ci mai mult toamna și iarna. Aș asorta acest papion mov cu o pereche de blugi șmecheriți, o cămașă albă și un pulover în nasturi, negru. Deși aparent ar părea o ținută de tocilară, acel papion m-ar transforma într-un fashion icon. Decât să îmi pun o mulțime de bijuterii, o grămadă de bagatele strălucitoare, mai bine acest papion mov cu imprimeu, care este mult mai fin decât orice altă bijuterie din aur.

       În general mie îmi place să ies din mulțime. Nu-mi place să mă îmbrac și să arat ca toate celelalte fete. Eu vreau să fiu remarcată și ținută minte. Și chiar dacă mă voi alege cu porecla, Fata cu papionul, nu îmi pasă, măcar știu că nimeni nu mă va uita. 🙂 Sună narcisist, nu? Ei bine, asta sunt. Dar am un motiv întemeiat. Orice papion aș cumpăra, banii se vor duce către un caz umanitar. Banii din vânzările papioanelor se vor duce la Iarco, un adolescent care are nevoie de o intervenție chirurgicală destul de scumpă, pentru a putea respira.

         Și-acum… chiar dacă nu vă plac papioanele, v-aș ruga totuși să vă cumpărați măcar unul. Gândiți-vă că voi veți rămâne cu o amintire palpabilă, amintirea unei faptei bune. Împreună îi putem reda sănătatea lui Iarco. Ce spuneți, nu-i așa că aceste papioane merită toți banii, cu atât mai mult când bănuții merg către un caz umanitar?! Eu zic că da, merită!

        Hai, spor la shopping! Dacă vreți, vă puteți îndemna și apropiații să cumpere papioane de aici! 😛

logo-papioane-talida

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

