Masatto, tu ma faci sa tremur

       Sunt femeie… sunt râzgâiată… sunt alintată și nu-mi pot încheia zilele grele, așa, oricum. Am perioade în care munca îmi ocupă tot timpul. Uneori stau și câte opt ore nemișcată la birou… scriu, fac planuri, demersuri, comunic cu lumea și fiecare minut contează. Pauzele sunt scurte sau deloc. Și când am un moment de respiro, prefer să mă ridic, să mă mișc, să ies puțin la aer. Însă seara… pozițiile incomode pe care le adopt zi de zi, își cer tributul. În primul rând mă doare spatele, mă dor mușchii picioarelelor, fesele, brațele, gâtul… nu am loc nedureros. Dar pentru toate aceste neplăceri, care mi-ar putea cauza probleme de sănătate, am un as în mâneca.

     scaun de relaxare  Asul meu din mânecă se numește Masatto și este un scaun de relaxare cu funcții de masaj încorporate. Scaunul meu mult iubit reproduce mișcările perfecte ale unui maseur profesionist. Nu vă puteți imagina ce desfătare simt când seara, mă așez în „brațele” lui comode. Nici bărbat dacă ar fi fost nu ar fi reușit să mă relaxeze atât de bine, să-mi ia durerile ca prin minune și să-mi asigure peste noapte un somn liniștit și odihnitor.

Fiecare seară mi-o închei cu el, cu scaunul meu cu masaj… îmi iau lângă mine un pahar cu vin roșu, sec și parfumat… dau drumul funcțiilor de masaj, mă așez cât mai confortabil și mă las pradă stării de relaxare. Uneori citesc, alteori pur și simplu stau cu ochii închiși, simțind cum fiecare părticică a corpului meu tremură. Tremur de încântare, de plăcere, pentru că merit după o zi întreagă de muncă să mă deconectez de tot și să mă destind într-un mod în care numai scaunul cu masaj mă poate detensiona. În acele momente mă simt mai ceva ca la maseur… de parcă un maseur s-ar ocupa de trupul meu, un psiholog mi-ar liniști psihicul și un filosof mi-ar mângâia inima. Pe scaunul Masatto simt un cumul de senzații și trăiri, visez cu ochii deschiși, mă las purtată de tremur acolo unde numai inima și gândul poate ajunge.

        Nu aș renunța la scaunul meu de relaxare pentru nimic în lume… nici chiar un maseur sau un iubit nu i-ar putea suplini funcțiile, nici măcar niște palme tandre nu ar putea să-mi asigure sănătatea și starea de bine așa cum o face Masatto. În acele momente nu ma mai gândesc la nimic, doar simt… și mă simt bine! 🙂

masatto

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

