Tony mananca hrana umeda pentru a creste sanatos

        Deși facebook-ul e plin de pisici și pisicuțe… eu ador câinii. De mică am crescut cu câini în curte și în casă și astăzi, văd că oricât aș încerca, nu mă pot apropia de altă specie de animale. N-am mai avut un câine de când eram adolescentă, dar de curând, întâmplarea a facut ca cineva să îmi facă cadou un cățeluș tare frumos și pufos. Dacă mă credeți, nu știu exact ce rasă este. Dar știu că este micuț, abia înțărcat, pufos, auriu și tare, tare drăgălaș. Cică este un căine de talie măricică și deși mie îmi plac câinii care rămân mici, aproape ca niște pui, când l-am văzut pe Tony, așa îl cheamă, m-am îndrăgostit de el iremediabil. Deși în casa mea, nu am voie cu animale, bunica mea nu prea place nici câinii și nici pisicile, când l-am adus acasă pe Tony, chipurile doar temporar, mare îmi fu uimirea când am văzut-o pe buni că îl place.

      Tony s-a acomodat repede cu noi, îi place familia noastră și deși mai are puțin până o învăța că nu trebuie să facă pipi pe hol, direct pe parchet, bunica mea îl iubește. Ba chiar ea m-a îndemnat să îl duc la doctor, să-l înregistrez și să îi cumpăr mâncare specială, pentru a crește mare, frumos și sănătos. Încă de la bun început am știut că va fi o problemă cu mâncarea lui Tony. Habar n-aveam ce să-i dau și cum să îl hrănesc astfel încât să nu îl îmbolnăvesc. Știam foarte bine că ai noștri câini nu mai pot fi hrăniți cu mâncare gătită, așa cum făceam în copilărie. Acum cățeii au nevoie de hrană adecvată dacă vrem să avem parte de patrupedele noastre.

      Dar am avut noroc, am dat peste un veterinar excepțional și amabil pe deasupra, care mi-a recomandat hrana umedă pentru câini, Royal Canin Junior. Când am auzit de Royal și hrană umedă, deja mi se zbârlise părul în cap, credeam că este extrem de scumpă. Nu că sunt zgârcită, însă… parcă n-aș da sute de lei pe mâncarea unui câine într-o săptămână. Dar veterinarul m-a îndrumat să intru pe PetPal.ro și să cumpăr din acest magazin online. Am venit acasă într-un suflet și când am văzut prețurile accesibile mi-am spus că fie ce-o fi, Tony este al meu și-l voi crește ca la carte. Hrana umedă marca Royal Canin este perfect echilibrată, perfectă pentru a ajuta orice câine-pui să se dezvolte pe toate planurile. Hrana umedă este de calitate, cu efecte benefice asupra sistemului osteo-articular, cât și a mușchilor și a sistemului imunitar al câinelui.

        I-am cumpărat lui Tony Royal Canin Junior, hrană umedă, și i-a plăcut din prima clipă. O mănâncă cu nesaț și îi priește foarte bine. Știu, știu, are mâncarea dozată, n-aș vrea să am un câine obez. Deși nu știu dacă se poate să devină obez cu o așa mâncare de câini de calitate. Voi cu ce vă hrăniți câinii, dragi cititori?

220x96xlogo-petpal.ro.png.pagespeed.ic.x-K0RlnSVa

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

