Cum mentin doamnele pasiunea vie

       Ieri am avut parte de o discuție inedită. De fapt nu m-am implicat în discuția celor două femei, dar am auzit tot și m-am amuzat maxim. 🙂

       Eram într-o cafenea cunoscută de la mine din oraș și două doamne prezentabile discutau despre ce credeți? Despre vibratoare! Știu că jucăriile erotice nu mai sunt un subiect tabu și sunt mai des folosite decât roll-on-ul pentru subraț, însă, ceea ce m-a uimit a fost aspectul lor. Aparențele înșeală întotdeauna. Femeile erau trecute de 30 de ani, îmbrăcate office, ca de birou sau catedră, foarte aranjate și cu un aspect cât se poate de serios și de cast. Una dintre ele îi povestea prietenei sale că în curând va fi ziua de naștere a soțului ei și că are de gând să îi facă un cadou inedit. Îi povestea că deja și-a cumpărat o lenjerie intimă specială și că are de gând să îi pregătească o cină romantică de neuitat. Dar pe lângă toate acestea, pentru a spori deliciul serii, ea mărturisea că a dat deja comandă, din magazinul online EroticStore.ro, de un vibrator desăvârșit. Așa îl numea ea, desăvârșit. Prietena a părut la început siderată, dar fiind atât de sinceră și de deschisă doamna și auzind că vibratoarele fac minuni în intimitate, prietena a mărturisit că nopțile de amor cu soțul ei nu mai sunt ca altă dată. Că au intrat într-un con de umbră și au devenit un proces mecanic, o rutină destul de plictisitoare. În vreme ce prima era super satisfăcută de planul ei și de curajul de a cumpăra un vibrator, cealaltă se plângea de parcă urma să se sfârșească pământul. Atunci, tipei cu vibratorul i-a venit o altă idee ingenioasă. I-a spus că dacă vrea, dacă tot nu i-a venit coletul și urmează să-i ajungă jucăria acasă în următoarele zile, să sune la magazin și să mai comande unul și pentru prietena ei. Tipa când a auzit așa ceva, s-a înroșit toată, a spus că n-ar fi în stare să facă așa ceva, că se teme de părerea soțului ei, că se teme că acesta va interpreta că nu o satisface și tot așa.

      Dar din discuție în discuție, doamna cu vibratorul i-a explicat cum să abordeze problema cu soțul ei. Să îl ia pe ocolite, să îi propună niște jocuri, pentru ca în final să îi dea ideea unui vibrator. Femeia fu super încântată, i-a spus să comande și pentru ea unul, dar să îl păstreze până când va reuși să discute cu soțul ei. Avea de gând să îl convingă, deja era sătulă de nopțile lor plictisitoare.

      Într-un final eu a trebuit să plec, dar le-am lăsat discutând în continuare despre planurile lor și despre nopțile care se anunțau a fi super fierbinți. Deși la început m-am amuzat în sinea mea de ele, mi-am dat seama că femeile s-au emancipat, nu mai sunt ca altă dată, nu mai sunt prostuțe, nu-și mai înăbușă nevoile și nu se mai mulțumesc cu puținul care le este oferit. M-am bucurat pentru ele și mai ales, m-am bucurat că în loc să-și înșele bărbații, apelează la jocuri și jucării care să le mențină flacăra vie. Minunat, nu? 🙂

vibratoare

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

