Apa calda de la soare

        Voi vă mai aduceți aminte de copilărie? De momentele acelea prețioase petrecute la țară? Sunt sigură că da. Îmi aduc aminte de verile petrecute la bunici, verile acelea magice și de zilele în care bunicul meu suia pe casă bidoane pline cu apă rece pentru ca soarele să încălzească apa din ele. Dar apa nu numai că se încălzea, era fierbinte de-a dreptul și numai bună pentru o bălăceală în mijlocul curții, în mini piscina din tablă, pe care bunicul o făurise special pentru mine și prietenii mei. Cât era vara de lungă, noi ne bălăceam și ne spălam numai cu apa încălzită la soare. Butelia se sfârșea mult prea repede, gazul era destul de scump și pensiile bunicilor mei erau și-așa prea mici. Vara era un dar de la Dumnezeu privind apa caldă pentru bătrânii mei bunici.

apa calda de la panourile solare

         Dar anii au trecut și tehnologia a avoluat colosal de mult. Bidoanele de pe casă s-au transformat în tuburi vidate, părți componente ale panourilor solare termice. N-aș fi crezut vreodată că cineva s-ar putea gândi să realizeze o invenție atât de minunată, cum sunt panourile solare termice, capabile de a exploata energia solară și de a transforma apa rece, în apă caldă, pe cale naturală, dar atât de eficientă. Bunicii mei încă trăiesc, au trecut peste momentele grele din punct de vedere financiar, au o casă mare și frumoasă și dispun de un panou solar termic Solaro. Panoul lor solar are o capacitate de 135 de litri, pentru ei doi este de ajuns, și este format din 15 tuburi de sticlă vidate de tip termos, boiler integral din inox, suport de fixare a panolui solar, tot din inox, un flotor de 5 litri din inox și numeroase accesorii. Împreună, aceste piese și minunății, formează un TOT care nu numai că asigură în casă apă caldă, dar îi asigură și căldura necesară oricărui cămin. Panoul solar 135L Solaro ajută la economisirea multor bani, de când cu acest panou solar, bunicii mei nu-și mai fac griji pentru banii pe care îi vor da la curentul electric sau la gaze. Vara, costul cheltuielilor scade cu până la 99%, iar iarna, costul se reduce până la 65%. Și unde mai pui că astfel, bunicii mei, nu îndură nici frigul, nici apa rece ca gheața și nu sunt nevoiți să suporte greutățile unei ierni aspre. Panourile solare termice Solaro sunt de cea mai bună calitate, sunt eficiente și sunt ECOLOGICE. Bunicii mei au trăit de când lumea și pământul în inima naturii și tocmai ideea de a primi apă caldă, de la soare, a fost principalul motiv când s-au hotărât să primească în viața lor acest panou solar. Ei iubesc natura și înțeleg foarte bine că ea trebuie să rămână sănătoasă, de aceea, tocmai pentru că un panou solar nu consumă nicio altă formă de energie în timpul funcționării, bunicii mei au spus un DA, hotărât, ca atunci când s-au căsătorit.

    Chiar dacă panoul solar termic, Solaro le-a fost făcut cadou bunicilor mei, de către ai mei părinți, investiția a meritat. Acum bunicii mei pot strânge oricâți bani doresc și sincer, întotdeauna îi folosesc pentru noi, pentru copiii lor, pentru cei care se chinuiau ei vara să încălzească apa în bidoane din plastic. Oricum, orice om își poate recupera investiția făcută în maxim 2 ani. Garanția panoului lor solar termic este de doi ani, dar tatăl meu nu își face griji, l-a montat corect, bunicul meu îl curăță cu multă atenție și astfel suntem siguri că panoul va putea rezista în timp, chiar și 30 de ani. Să aibă zile bunicii mei să se bucure de panoul solar Solaro, că el le va asigura, mulți ani de acum înainte, apa caldă și căldura necesară. Căci tuburile vidate sunt inteligente, captează energia solară cu toată forța lor, nu lasă nici măcar o celulă de căldură solară să se risipească, sunt perfecte, sunt de neoprit în a-și face treaba. Calitatea produselor Solaro este de necombătut, fiecare panou solar și fiecare produs în parte, își merită fiecare bănuț. Fiecare ban dat pe un produs Solaro, înseamnă o investiție RECUPERABILĂ pentru viitor și mediu.

      Panoul solar termic, Solaro – pentru bunicii care știu că apa caldă vine de la soare.

logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Apa calda de la soare

  1. florin nistor zice:

    nu e asa usor.costurile sunt f mari.

Lasă un răspuns

