Unde nu-i cap, vai de iPhone

       De unde să știe țăranul ce-i șofranul? De unde să știe săracul ce-i ciocolata, când el toată viața a mâncat mămăligă cu gem? Pune-i unui neștiutor în mână un telefon scump și performant, și-i va sparge sticla ecranului cât ai clipi. Dacă nu v-ați prins, eu sunt țăranca. 🙂 Eu sunt genul de om care nu-și schimbă prea des telefonul… dar și când am făcut-o, l-am „aranjat” cât ai clipi. Am avut un Samsung Corby timp de 6-7 ani… m-a ținut, a fost bun, încă merge, dar la un moment dat m-am săturat de el. Văzând că toată lumea vrea „smartfion”, am zis să-mi cumpăr și eu… că de… eu oi fi mai prejos?! Deloc! N-am fost! Mi-am cumpărat, dar am fost mai proastă decât toți proștii la un loc. Nu mi-am cumpărat husă de protecție și nici n-am avut grijă de iPhone-ul meu. Da, nu vă înșelați, mi-am luat exact un iPhone 5 și i-am spart display-ul încă din prima lună. L-am luat cu banii jos și nici n-am vrut garanție la el. Am crezut că mă va ține o veșnicie, așa cum mă țin pe mine toate lucrurile.

Service GSM

       Ei bine, m-am înșelat. Eu am prostul obicei, când vreau să mă mut de la laptop-ul care tronează pe birou, să-mi arunc în pat toate acareturile, ca să nu fiu nevoită să le car pe toate în mâini. Putoare, știu. Mi-am aruncat luleaua (țigara electronică), telecomandele televizorului, un telefon mai vechi și evident iPhone-ul. Obișnuită cu Samsungul Corby, mai mic și mai greu, l-am aruncat mai tare. Și uite așa, a sărit frumosul meu telefon, de pe pat, direct pe parchet, lovindu-se mai întâi, zdravăn, de o noptieră. Cum să faci mă așa ceva? Cum să faci așa cu un iPhone? Cum să-l arunci de parcă ar fi o brichetă? Ce-o fi fost în mintea mea, nu știu nici astăzi. M-am dus cu el la magazinul de unde l-am luat, neavând garanție, mi-au spus că trebuie să plătesc o căciulă de bani. Ecranul meu fărâmat ar fi trebuit să mă coste o mulțime de bani.

      Dar din vorbă în vorbă, am aflat de acest Service GSM care m-a uimit, în bine, bineînțeles. În primul rând prin serviciile ireproșabile și apoi prin prețul foooaaarte mic. Să schimb sticla iPhone-ului meu m-a costat, nici mai mult, nici mai puțin, de 390 de lei. Voi vă dați seama? 390 de lei pentru o sticlă de iPhone 5? E chilipir, nenică. Nu spun că 390 de lei nu este o sumă. Este, mai ales când nu îi ai. DAR față de alte service-uri GSM, acesta este un preț chiar decent și omenos. Și vă mărturisesc că mi-au înlocuit sticla de iPhone 5, impecabil. Nici nu pare schimbată. Arată ca nou telefonul!

        Vă spun sincer, sunt foarte mulțumită de serviciile lor și îi recomand cu încredere. Ai un smartphone sau un iPhone cu display-ul spart? Glass GSM este răspunsul! Aveți grijă de lucrurile voastre sau reparați-le unde trebuie!

logo1_

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

