Auras Royal Junior

       De ceva timp mi-a tot intrat o în cap o idee care nu-mi dă pace. Îmi doresc din tot sufletul un pui de Golden Retriever. Îmi place rasa asta de câini de mor. Sunt înnebunită după acești cățeluși, sunt atât de drăgălași, sunt pufoși și grăsuți, par o minge de blană aurie perfectă pentru mângâiat și răfățat. De-a lungul vieții mele am avut o grămadă de câini, cei mai mulți fiind maidanezi, am avut un pechinez drăguț, o arătare de șoricar, un caniche și un ciobănesc mioritic. I-am iubit pe toți, dar de plăcut, i-am plăcut pe toți în afară de șoricar. Nu știu ce-o fi fost în mintea tatălui meu când l-a adus acasă, doar știa că nu-mi plac șoricarii, că sunt urâți și rigizi. Când mă călca cu câte o lăbuță de-aia cu gheare, o simțeam până în măduva oaselor.

1

      Dar în fine, să trecem peste, acum sunt o femeie în toată firea și pot să-mi iau ce câine îmi doresc. Iar acum, vreau neapărat un Golden Retriever. Nu știu cât costă, nu știu de unde să-l cumpăr, dar cert este că în curând o s-o fac. Și am de gând să îl cresc ca la carte îl voi vaccina și îl voi hrăni numai cu Royal Canin Junior, pentru că vreau să crească mare și sănătos și mai ales, vreau să am parte de el mulți ani de acum înainte. La început îi voi lua hrană umedă, știu cât este de bună pentru cățelușii la început de viață. Hrana umedă pentru câinii junior este excelent echilibrată și ajută cățelușii să se dezvolte pe toate planurile. Hrana umedă corespunzătoare și de calitate va ajuta la dezvoltarea corectă a sistemului osteo-articular, a mușchilor, dar și a sistemului imunitar al cățelului. Hrana umedă Royal Canin Junior are un conținut echilibrat de nutrienți, cu proteine și fibre care le asigură puilor de câini o creștere susținută. Sunt sigură că hrănindu-mi Golden-ul cu Royal Canin Junior el va crește sănătos, va avea oase zdravene, dinți puternici, vederea perfectă, auzul ascuțit și o blană lucioasă și frumoasă, așa cum numai unui cățeluș îi stă bine.

conserva-royal-canin-starter-mousse-500x500

       Deja m-am gândit la tot, am un prieten veterinar care mi-l va vaccina imediat, hrana umedă știu de unde să i-o cumpăr, îi voi lua un culcuș pe care îl voi personaliza, o zgardă roșie pe care voi inscripționa numele lui, iar pe spatele ei voi pune adresa mea, în caz de îl pierd, dar sper să nu. Și sigur am în minte și un nume, de fapt mai multe… dar încă nu m-am decis asupra unui singur. Îmi place Zorro, Gheață, Vară sau Smile… până la urmă nu știu ce voi alege. Probabil că atunci când îl voi lua în brațe pentru prima dată, numele va veni de la sine. Dar sper să nu fac din cățelul meu un gay, să îi spun Pufi sau Pufuleț, urăsc numele de genul. Dar cine știe ce duioșie îmi va inspira Auraș al meu. Eh, iată, un nou nume… Auraș Royal Junior. Gata, nume stabilit! Acum nu mai rămâne decât să îl cumpăr, dar abia aștept să îl strâng în brațe, să mă joc cu el și să mă plimb cu el prin parc. 🙂

220x96xlogo-petpal.ro.png.pagespeed.ic.x-K0RlnSVa

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

