Vampiri si un dulap cu usi glisante

       Eu sunt o mare fană a filmelor americane, mai ales a celor horror. Le savurez din prima secundă, până la ultimul minut. Dacă ar fi să vă dezvălui o scenă care pe mine mă îngrozește, este cea a dulapului cu uși glisante. De fiecare dată când o tipă goală apare în fața dressing-ului său și-și caută haine, niște mâini feroce o apucă și o trag în interiorul șifonierului pentru a o nimici. Adolescentă fiind, mult timp mi-a fost teamă să umblu prin șifonier, la fel cum îmi era frică să mă bag în mare de teama rechinilor. Deși eram perfect conștientă că nu mi se poate întâmpla nimic, că în șifonier nu se ascunde nicio arătare și că în Marea Neagră n-au ce căuta rechinii ăia atroce, tot simțeam o mică teamă și o urmă de amuzament. Râdeam de mine în sinea mea, de mintea mea bolnavă.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

       Acum la maturitate ce credeți că am făcut? Când mi-am remobilat dormitorul, în locul șifonierului clasic am optat pentru un dulap usi glisante. Deși în nebunia mea, vampirii încă se ascund în spatele ușilor glisante, ca să-mi înfrâng teama, l-am comandat și gata. Da, l-am făcut la comandă, inițial am vrut să arate ca la americani, dar sunt urâte. Ușile alea glisante și albe, prin zăbrelele cărora se vedete totul, nu mi-au plăcut deloc. În primul rând m-am gândit că va intra praful în dulap și-apoi m-am gândit că dacă va fi să mă ascund vreodată în șifonier, măcar să nu se vadă prin el. Și mai știi, cine știe ce-o să fac peste vreo 10 ani, poate chiar o să-mi ascund un amant în dulap. 🙂 Glumesc… nu cred că aș fi capabilă de așa ceva. Dar nu pot știi ce bărzăuni voi avea în cap pe la 35 de ani. Totuși sper să fiu cuminte și sper să nu îndrăznesc să-mi pângăresc propriul dulap.

175-1

       După cum vedeți și în imagini, dressing-ul meu este modern, cu un design desăvârșit, de o calitate excelentă. Și mai ales, se potrivește perfect dormitorului meu cu iz romantic. Un dormitor intim, cochet, feminin, dar în același timp matur. De când l-am văzut mi-am spus că este pentru mine, am ales altă culoare decât cea din catalog și am rugat meseriașul să adauge niște rafturi în plus, căci de, sunt femeie și am o mulțime de haine. Ba chiar aș fi vrut să îl fac puțin mai mare, dar nu mi-ar fi încăput în dormitor. Așa că m-am limitat la spațiul pe care îl am. Probabil că dacă mă voi muta vreodată într-o casă mare, îmi voi face un dressing de 3 ori mai mare și mai spațios. Dar pană una-alta, mă mulțumesc cu acesta și trebuie să recunoașteți, este superb. Dar știți care este neajunsul acestui dressing? Nu vine cu un vampir frumos la pachet. Dacă în ofertă l-ar fi inclus și pe Damon Salvadore sau pe Edward Cullen, aș fi fost cea mai fericită. Aș fi renunțat la viață pentru eternitate. Dar mă consolează gândul că dressing-ul meu reprezintă, totuși, o mică părticică din eternitate, el rezinstând în timp mult și bine. Ce spuneți, am făcut o alegere bună?

Mobila

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Vampiri si un dulap cu usi glisante

  1. florin nistor zice:

    ce i cu tine? nu esti in forma.

  2. Miha zice:

    Sa stii ca si eu mi-as fi cumparat un dressing daca as stii ca vine la pachet cu Damon 🙂 Este vampirul meu preferat 🙂

Lasă un răspuns

