Iau la brat singuratatea

    florinrosoga.ro

    Abandonează-mă pe marginea unui lac și lasă-mă acolo o eternitate. O să-mi revin, încet, încet… poate că o să uit de tine și-apoi de mine. Dar briza apei o să-mi amintească de parfumul tău, atingerea aerului o să-mi amintească de mângâierea ta, iar apa caldă ca spuma laptelui, o să-mi amintească de sărutul tău. Nu te gândi la mine, gândește-te doar la tine. Simți că nu mai poți… te cred și știu și te înțeleg. Iubirea ta s-a consumat, a mea încă nu a secat. Ea încă mustește, încă plutește pe marginea sufletului meu și fierbe ca într-un cazan. Mocnește, mă mistuie și îmi amintește că dragostea nu ține o veșnicie.

       Poate că în inima naturii, în singurătate depină, voi reuși să sting focul și să sec iubirea. Nu te învinovățesc de nimic, nici măcar nu te reneg, nu te jignesc și nu-ți caut vină. Renegându-te pe tine, m-aș renega pe mine. Jignindu-te pe tine, m-aș jigni pe mine și alegerea pe care am făcut-o. Eu am ales, eu te-am ales și chiar dacă sună absurd, nu regret. Nu regret nimic. Nici iubirea pierdută, nici durerea ce mă apasă acum. Sunt toate ale mele, fiecare amintire, fiecare clipă, fiecare zâmbet, fiecare moment frumos. Nu mi le poate fura nimeni. O să rămân cu ele până la moarte și-mi voi aminti de tine, ca fiind bărbatul care m-a șlefuit prin sabia iubirii și a durerii.

      Nu-ți face griji pentru mine, în nopțile cu lună plină, răcoarea apei mă va alina. Nu voi păți nimic, singurătatea mi-a fost soră încă dinainte să te întâlnesc pe tine. Mă voi obișnui cu absența ta, așa cum mă voi reobișnui cu prezența singurătății în viața mea. O să o iau la braț și voi pleca în lume cu ea. O să o țin strânsă de mine, astfel să nu mai poată fugi și astfel să nu mai poată seca și alte vieții. Dacă așa voi asigura fericirea lumii, mă voi însoți eu cu ea, pe vecie. Îmi va fi bine, iarba îmi va scrie poveștile ei pe tălpi, florile îmi vor parfuma calea și cerul albastru, senin, mă va călăuzi mai ceva ca un felinar aprins pe timpul nopții. Să nu te temi, fii fericit și pentru mine. Fii fericit, mai fericit ca niciodată. Fericirea ta îmi va da putere de la distanță. Vei fi mereu în gândurile mele, te voi păstra în inima mea. Tu mă vei păstra, unde? În gânduri poate? În fotografii? În suflet…? Cine știe…?!

Acest articol a fost publicat în Ganduri și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Iau la brat singuratatea

  1. florin nistor zice:

    frumos!!!!!la suflet….pentru cine a sau trece.. pupici@!@!

Lasă un răspuns

