Frica…

     Cred că cele mai puternice sentimente pe care un om le poate simți, sunt FRICA și PASIUNEA. Nici chiar dragostea nu poate întrece pasiunea și nici chiar ura nu poate întrece frica. Chiar dacă iubești, poți fi totuși rațional, poți gândi și poți cântări lucrurile, în schimb pasiunea te mistuie și nu te lasă să gândești. Cele mai mari greșeli se fac din pasiune. Este atât de puternică și de intensă, încât te face în stare să sfidezi orice lege. Mulțumesc lui Dumnezeu, n-am simțit de prea mult ori pasiunea, dar atunci când și-a făcut loc în ființa mea, nu am făcut altceva decât să comit greșeli, să ignor orice semnal, să ignor sfaturile celorlalți și să mă duc cu capul înainte. Sper că mi-am învățat lecția, așa îmi place să cred.

  frica   În schimb de frică… de frică n-am scăpat nici până în ziua de astăzi. Cred că frica ne face umani, însă atunci când ne atinge este al naibii de puternică. În acele momente, de intensitate maximă a fricii, încerc să gândesc pozitiv și să nu îmi pierd speranța. Dar știți ce mă ajută cel mai mult? Rugăciunea. Mă rog, mă rog din tot sufletul și o forță divină îmi liniștește sufletul. Sunt momente în viață când nu ai ce să faci în fața fricii, nu poți decât să aștepți, să speri și să te rogi. Sunt lucruri care nu țin de voința noastră și nici de puterea noastră, mai ales când cineva este în pericol și tu nu ai cum să îl ajuți. În general, nu-mi este niciodată frică pentru mine, pentru viața mea sau pentru ce mi s-ar putea întâmpla mie. Mi-e frică pentru oamenii dragi din viața mea. Și chiar dacă încerc să îi ajut, uneori nu ține de mine, ci poate de mâna unor medici sau de mâna lui Dumnezeu.

       În viață n-ar trebui să ne fie frică de prea multe lucruri, în fond, orice rău are o rezolvare. Numai moartea este ireversibilă și odată și-odată ne atinge pe toți. Însă când ea atinge tocmai pe cei pe care îi iubești, frica este imensă, supărarea pare copleșitoare. Să-ți fie frică este ok, dar să nu faci nimic în fața fricii, nu mai este ok. Cea mai bună modalitate de a învinge frica este să o înfrunți. Să înfrunți teama cu toată ființa ta. Să te arunci în mijlocul luptei și să faci totul pentru a câștiga războiul. Și dacă este doar o chestiune de timp și nu stă în puterea ta să faci ceva, roagă-te! Ai să vezi că rugăciunea îți eliberează sufletul. Dumnezeu există, chiar dacă mulți îi contestă existența. Numai cine n-a trecut prin greu și n-a fost încercat, poate spune că Dumnezeu nu există. Frica… decât să o lăsăm să ne domine, mai bine o înfruntăm, ea va dispărea într-un final…

Acest articol a fost publicat în Motivational și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Frica…

  1. Alina zice:

    Cu sau fara frica noastra lucrurile rele se intampla.. nu putem controla nimic.Putem doar spune , asta e fie ce-o fi! 🙂

  2. florin nistor zice:

    clar.stii sa misti suflete! daca am fi toti la fel!!

Lasă un răspuns

