Racoarea noptilor de vara…

         Mai e puțin… puțin de tot și ne vom desfăta în razele arzătoare ale soarelui. Iubesc vara, soarele, marea și căldura infernală. Dacă aș putea, aș sta numai la soare, m-aș bălăci continuu la piscină sau pe marginea vreunei plaje și n-aș mai pleca dinr-un astfel de loc mirific, până la sfârșitul lunii septembrie. Sunt zodie de foc, iubesc atmosfera încinsă a verii, dar ador deopotrivă și apa… sunt duală știu.

       Dualitatea mea se mai reflectă într-o situație… pe cât de mult îmi place să stau ziua la soare, pe atât urăsc zăpușeala nopților de vară. Când ajung acasă, îmi place să dorm la răcoare, așa reușeasc să mă odihnesc. Dacă este prea cald, mă zvârcolesc toată noaptea în patul meu gol. Acum sunt asigurată, anul trecut mi-am cumpărat un aer condiționat Inverter și pot sta liniștită, la vară voi dormi în confortul unei camere perfect răcoroase. Dar am pățit-o și eu. Vechiul aer condiționat m-a lăsat când îmi era lumea mai dragă… o săptămână întreagă am dormit pe „foc încins”, mă simțeam ca în iad, nici ziua nu mai aveam chef să merg la piscină. Mi-a fost greu să dau de o firmă serioasă care să-mi asigure și montaj aer condiționat, la cumpărare. Alte firme îmi montau aerul în decursul a 10 zile lucrătoare, după cumpărare, dar am reușit să găsesc magazinul online perfect, care a ținut cont de urgența mea și m-a servit ca la carte. Nu dau numele magazinului, nu vreau să pară reclamă, vă las pe voi să vă convingeți de profesionalismul de care dau dovadă. Dar vă spun sincer, până am descoperit acest magazin, mi-am făcut nervi cu alte câteva magazine care încercau să-mi bage pe gât toate aerele condiționate, care mai de care mai scumpe, și pe deasupra nu asigurau nici montarea lui.

rezidentiale1.1-940x260

       Uneori e bine să fii femeie, alteori este un neajuns. Dacă ar fi discutat un bărbat cu reprezentanții respectivelor magazine, ar fi reușit să-i convingă. Dar eu n-am avut nicio șansă de izbândă. Noroc că am prieteni buni care mi-au recomandat cel mai bun magazin online care comercializează aere condiționate și nu numai, și n-am fost nevoită să dorm în căldură mai mult de o săptămână. Nici nu vă imaginați ce Rai este la mine acasă vara. Probabil vă întrebați cum este posibil. Ei bine, am ales aerul condiționat care să aibă capacitatea de a-mi răcori întreaga casă. L-am montat pe hol, în dormitor ar fi fost prea aproape de mine și mi-ar fi dat dureri de cap. Însă din hol este un dar divin, las toate ușile deschise și el reușește să „răcească” întreaga casă. Am spus numărul de camere, dimensiunea apartamentului și mi-a fost recomandat aerul condiționat perfect pentru nevoile mele. Nu vă imaginați că fac din casa mea un frigider, deloc, însă pe toată durata verii, în casa mea domnește un aer dulce-răcoros.

       Imaginați-vă cea mai toridă zi de vară, lumea se ascunde în case, își acoperă geamurile de soarele arzător, unii gâfâie de atâta căldură, nu se odihnesc, nu pot dormi și abia pot respira. Iar eu, în livingul meu, cu o cola cu gheață lângă mine, urmărindu-mi serialul preferat, într-o liniște deplină și mângâiată de răcoarea aerului meu condiționat. Asta da viață, nu? 🙂

logo-test

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

