Cu Audi la accesorizat

       Acum ceva timp tata și-a luat un Audi de toată frumusețea. Mașina era extrem de bună, însă fiind la mâna a doua, avea și unele chițibușuri ce trebuiau remediate la ea. Deși tatăl meu nu este un om bogat și s-ar fi putut mulțumi și cu o mașină mai decentă, ambiția lui personală l-a făcut să cumpere acel Audi A6 din 2005 la numai 8.000 de euro. Bine, când spun NUMAI… sună ca o aroganță, însă un Audi mai recent, cu mai puțini kilometri la bord, poate să coste și 30.000 de euro. Dar cine Dumnezeu ar da atâția bani pe o mașină? Nu știu… în orice caz, nu eu. Nu că nu-mi plac mașinile, îmi plac, dar mănâncă mulți bani și piesele de schimb sunt extrem de scumpe. Sau cel puțin așa am crezut, că piesele originale pentru un Audi sunt foarte scumpe. Dar nu-i chiar așa… dacă știi de unde să le cumperi, poți ieși mai ieftin decât îți imaginezi. Așa am făcut eu.

piese originale Audi

       Deși tata luase mașina cu aproape toate dotările necesare, de la jante originale, până la interior din piele și multe alte dotări, îi lipseau totuși un set de lămpi pentru spate, originale, cu led, un set de filtre, plăcuțele din spate originale, capacele valvelor cu sigla Audi, dar și butoanele cromate de interior, originale. Acestea erau piesele și accesoriile care îi lipseau pentru ca mașina să fie cu adevărat puse la punct. Bineînțeles că a mers la reprezentanța Audi din București, întâi pentru a se informa, însă prețurile i s-au părut cam mari. Aproape că renunțase la ideea de a mai schimba aceste piese. Însă eu, ca o fiică genială ce sunt, m-am interesat pe la prieteni și așa am aflat de magazinul online StoAuto.ro, care comercializază piese originale pentru branduri de top cum este și Audi, dar și pentru Volkswagen, Skoda și Seat, la prețuri imbatabile. Rămăsesem setată pe ideea de piese originale Audi, așa că mi-am stresat toți prietenii până am aflat informațiile prețioase. Fauve Originale, așa cum se numește firma importatoare de piese auto și accesorii originale, are în permanență pe stoc cel puțin 1000 de produse și poate furniza alte 200.000, la comandă în termen de 3-5 zile. Deși sunt femeie și nu prea mă pricep la mașini, știind ce-i trebuie tatălui meu, am discutat cu un consilier tehnic și i-am comandat tatălui meu piesele necesare. Nici nu știți ce bucurie imensă i-am făcut. Mașina asta este cel mai important lucru pentru el și acum se poate bucura, în sfârșit, de siguranță, fiabilitate și performanță, la cel mai înalt nivel.

        Voi ce spuneți? Am ales bine magazinul?

P.S. Între timp mi-am luat și eu carnetul de șoferi și nici nu știți ce șmecheră par în mașina tatălui meu. Par și eu o gagică de Dorobanți, deși stau în Buzău. Dar îmi place, mașina asta îmi oferă vizibilitate, iar accesoriile originale mă scot și mai mult din anonimat. În Buzăul meu, cine are un Audi e „belea”. 🙂

Logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

