Super Harta CeSaVezi.ro

         Astăzi am descoperit cel mai tare site din România, se numește Harta CeSaVezi.ro și este un proiect senzațional, un proiect care ne ajută să descoperim frumusețile țării noastre. Sinceră să fiu, am rămas uimită când am văzut că avem această hartă care ne reprezinte țara și spre rușinea mea, nu știam de ea. Dar se spune că niciodată nu este prea târziu, așa că mă bucur nespus. Harta CeSaVezi.ro dezvăluie peste 1000 de obiective turistice din România. Dar nu așa oricum, ci atent grupate și selecționate pe orașe și grupe de relief. Pentru cine nu știe, aici intrând și eu, Harta CeSaVezi.ro a fost lansată în martie 2013 și la nici 2 luni de la lansare, a câștigat Locul 1 în categoria Publishing. Lucru wow și țin să-i felicit pe cei care au pus bazele acestei minunate hărți!

Cesavezi

       Probabil că veți spune că avem Google Maps și vă întrebați de ce ne mai trebuie Harta CeSaVezi.ro. Ei bine, nu este așa. Din punctul meu de vedere, eu care nu prea mă descurc cu Google Maps, aș spune că hărțile Google sunt greoaie și greu de urmărit. Poate că nu mă pricep eu, însă pe Harta CeSaVezi.ro totul este mult mai ușor. De multe ori mi s-a întâmplat să plec la drum, fie în vacanță, fie cu o treabă într-un alt oraș, și nu m-am descurcat prea bine cu Google Maps. Pe când cu Harta CeSaVezi.ro ai la dispoziție toate obiectivele turistice și o mulțime de informații, cum ar fi descrieri și date complete ale obiectivelor, detalii despre orele de vizitare, prețuri de intrare, galerii foto, condiții optime de vizitare; compilarea traseului dintre poziția mea, ca turist, și obiectivul vizat; oiectivele de pe traseu, filtrarea obiectivelor în funcție de categoria selectată, păreri și discuții despre obiective, vremea live pe hartă, cât și starea drumurilor.

          Și asta nu e tot, pe Harta CeSaVezi.ro sunt publice articole super interesante despre obiectivele turistice inedite din România, despre cele mai frumoase rezervații naturale din țară, despre evenimentele legate de turism și despre multe alte lucruri interesante ce țin de georgrafia și turismul țării noastre frumoase. Și deși eu nu călătoresc prea des, măcar acum voi avea șansa să îmi cunosc țara, chiar și numai prin intermediul informațiilor și al fotografiilor. Dar măcar sunt sigură că informațiile sunt corecte.

        Declar just și pe propria răspundere că Harta CeSaVezi.ro este site-ul numărul 1 din România! Am zis!

cesavezijos

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

