Sunt un dezastru în dormitor

         Mi-am spus: „Primăvara asta sunt și eu constructor”, eu, ca femeie, mi-am spus asta. Mare greșeală am făcut. Ce-o fi fost în capul meu, nici acum nu știu. Oricum, asta a fost cea mai mare boacănă a vieții mele. Nici când eram mică n-am făcut o așa prostie mare. Dar de… omul este sortit greșelii și cât trăiește, învață.

         Eram prin luna martie, afară era frumos, călduț și soare. M-am trezit cu o poftă nebună de făcut curățenie. În prima zi am făcut casa să sclipească, am aspirat, am șters parchetul, mobila… am făcut baia lună, am respălat până și toate vasele din bucătărie. Totul sclipea. Dar seara, când m-am suit în pat, în loc să pic frântă, mi-am zis: „Nu-mi mai place dormitorul meu! Trebuie să îl văruiesc!” Și a doua zi m-am dus și mi-am cumpărat vopsea lavabilă. Nu vă spun, la magazin aproape că m-am călcat în picioare cu ceilalți oameni. Până am găsit vopseaua, până am găsit culorile și mai ales, cât am stat la casă, să plătesc, a durat o grămadă de timp. Deja când m-am întors acasă, eram frântă.

        Am luat o găleată de 10 litri de vopsea lavabilă și două sticluțe de culoare, una verde și una galbenă. Aveam de gând să fac doi pereți verzi și doi galbeni. Habar n-aveam eu că va arăta ca naiba. Am pus vopseaua în două găleți și dă-i și chinuie-te să faci culorile potrivite… deși am pus o grămadă de verde… mi-a ieșit un verde turbat. Iar galbenul îl voiam ca și culoarea spicelor de grâu… dar de unde… era un galben… galben. Fad. Mi-am spus că nu-i nimic, speram totuși să arate frumos. Am eliberat camera și-am început să dau cu trafaletul. În prostia mea, am uitat să acopăr parchetul cu o folie de plastic. Am crezut că se va curăța cu apă și soluție pentru parchet. Într-o zi mi-am văruit întreaga cameră, nu vă spun cât m-am chinuit să mă sui pe masă ca să văruiesc tavanul. Pe seară eram ca și moartă, mă durea tot corpul… gâtul, brațele, coloana, tot. Camera arăta oribil. Am crezut că a doua zi, când se va usca, va arăta mai bine. De unde atâta noroc?! A doua zi era mai urâtă decât înainte, iar parchetul era stropit tot. M-am chinuit să fac totul verde… tot urât arăta. Dar m-am resemnat… am spus că asta e, las așa. Și când am început să curăț parchetul… am constatat că nu se spală. Lăsasem tot varul să se întărească. M-am chinuit cu cuțitul, degeaba… tot rămâneau pete. Atunci m-am gândit să dau cu diluant. Ce-o fi fost în mintea mea?! Diluantul a smuls tot luciul parchetului, făcându-l să pară ca ars. Ați pus vreodată vată îmbibată cu eter pe marginea unei mobile? E, exact așa se face și parchetul din cauza diluantului. Când am văzut că mi-am stricat parchetul… mi-am pus mâinile la cap. După atâta muncă, distrusesem totul… pereții, tavanul și parchetul. Eram disperată. M-am apucat să scot parchetul cu dalta și ciocanul, l-am rupt, l-am fărâmat, l-am făcut bucățele. Am făcut o mizerie de nedescris. Eram hotărâtă să pun mochetă… așa cum avusesem mai de mult. Dar mi-am adus aminte cât de greu este să întreții curățenia într-o cameră cu mochetă și mi-am scos din minte acest gând.

Arabesque

        Înnebunită, mi-am sunat un prieten, constructor de meserie, și i-am spus:

–  Alex, bună, am distrus tot în camera mea… am scos parchetul, mi-am vopsit pereții într-o nuanță horror, totul este un dezastru.

–   Salut… unde mă? În camera ta?

–  Da, Alex, în camera mea! Dar nu mai am forță să merg la magazin să cumpăr iarăși totul. Sunt super obosită.

–  Du-te în sufrageria ta, așează-te pe pat, comod, ia laptopul și intră pe site-ul magazinului online Arabesque. Comandă 12 metri pătrați de parchet, de care vrei tu și vopsea lavabilă și roagă-i să o coloreaze cu ce culoare vrei tu. Alegi codul culorii și ei îți trimit exact vopseaua dorită. O găleată de 5 litri este de ajuns pentru camera ta. A, vezi, să nu uiți de accesoriile pentru parchet. În 24 de ore o să-ți trimită comanda, plătești ramburs, se poate.

–  Omule și pot să comand atât de puține produse? Adică… nu-i mai mare daraua decât ocaua?

–  Alina, la Arabesque ai avantajul de a cumpăra și retail, nu doar engross. Comandă pe net, totul decurge simplu și rapid. Vorbește cu un consultant tehnic. Dacă nu știi exact ce culori se potrivesc cu mobila ta, discută cu ei, eu îți recomand albastru marin pentru cameră și parchet laminat wenge de 12 milimetrii, dar vezi ce spun și ei.

–  Alex, ce știi, plătesc transportul? Trebuie să caut mașină ca să îmi aducă comanda?

–  Of, Alina, se cunoaște că ești femeie, nu plătești transportul și mașină îți pun ei la dispoziție, au mașini și cu macara pentru produse mari și grele. Se livrează în fiecare etapă de lucru dacă ai nevoie de multe materiale pentru construcții, dar nu este cazul la tine.

colorarea-vopselelor

–  Alex, dar prețurile cum sunt?

–  Alina! Mă mai ții mult din treabă? Prețurile sunt decente, iar stocurile sunt mari! Dacă tot ai făcut-o pe constructorul, acum asumă-ți sau rămâi cu camera așa. Și nu, n-au nici program de lucru… hai fă comanda, o să vin poimâine să îți pun parchetul și să îți văruiesc. Nu uit. Te pup! Pa!

        Și-atunci îmi închise telefonul în nas. M-am dus în sufragerie, mi-am aprins o țigară și am început să caut pe internet. Sinceră să fiu, la cât de încuiată eram, nici nu știam magazinul online Arabesque. Dar ajungând pe site, m-am documentat și am aflat că este cel mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje. Eu cum de nu știam de el? Arabesque deținea un portofoliu complet de materiale de construcții, finisaje și amenajări… peste 30.000 de produse. WOW, mi-am spus. Arabesque comercializa materiale grele, sisteme pentru acoperișuri, produse pentru amenajări interioare, instalații sanitare și termice, echipamente electrice, corpuri de iluminat și chiar materii prime pentru mobilier. Mă bătea gândul să îmi fac și altă mobilă. Dar neștiind ce metraj să cumpăr, m-am limitat la parchet și vopsea. Dar nu știam ce culoare să aleg, mi-era cam rușine să apelez la un consilier tehnic, dar într-un final, din click în click, am descoperit configuratorul Arabesque. M-am jucat cu decorul și culorile, cred că o oră. Așa am ajuns să mă hotărăsc, să aleg culoarea vopselei, cât și cea a parchetului. Am făcut comanda și totul a decurs simplu și rapid, comanda mi-a fost confirmată telefonic de un consilier de vânzări foarte amabil.

ArabesqueConfigurator

        Eram încântată, în sfârșit puteam răsufla liniștită. În acea noapte am dormit ca un prunc, a doua zi mi-a venit comanda și deja a treia zi, seara, camera mea arăta superb. Exact ca în imagine! Tot răul a fost spre bine! Tot răul a dus la o cameră frumoasă, așa cum numai la TV am văzut. Vouă vă place? Eu o ador! Scriu acest articol în camera mea, în patul meu și respir aerul oriental Arabesque…

         Vă pup dragii mei, să nu râdeți de mine! Uneori sunt un dezastru, știu!

Arabesque Logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

