Succesul animal print

        Și dormeam atât de bine… n-aș fi vrut să mă trezesc nici la ora 12. Dar telefonul îmi sună, habar n-aveam numărul. Dar când am răspuns, am primit vestea pe care o așteptam de foarte mult timp. Eram șomeră de aproximativ 6 luni, aplicasem la tot felul de joburi, îmi lăsasem CV-urile în zeci de locuri, însă nimeni nu catadicsise să mă sune și să mă cheme la un interviu. Până în acea dimineață când o doamnă mă sună și spuse că Domnul X (șeful), mă aștepta să dau un interviu, sâmbătă la 10 dimineața. Atunci am realizat că este joi, iar eu habar n-aveam cu ce o să mă îmbrac, astfel încât să îl impresionez, nu sexual, și să îl conving să mă angajeze. Eram hotărâtă să îl conving, să îl impresionez și să îi demonstrez că nu există candidată mai bună pentru acel job.

banner-new-jmn-apr4

      Aveam în garderobă câteva costume, sacouri, fuste și bluze office, însă de încălțat nu aveam nimic care să se potrivească. Ultimii mei pantofi office îi rupsesem în urmă cu un an și nu reușisem nici să lipsesc tocul la pantof, nici să îmi cumpăr alții. Eram înnebunită, aveam numai balerini și pantofi cu talpă ortopedică. Aveam nevoie de o pereche de pantofi eleganți, pantofi cu toc înalt sau pantofi din piele naturală. Dar sinceră să fiu… nu aveam o grămadă de bani la dispoziție. Lunile în care fusesem șomeră îmi mâncaseră toate economiile. Nu îmi permiteam să dau 1000 de lei pe o pereche de pantofi eleganți. Atunci am avut o revelație… „La miniPRIX, pantofii și hainele, costă cât mărțișoarele – joi mărfuri noi”. Aceste două sloganuri de succes mi se derulau prin minte. Am deschis laptopul repede și am început să caut prin categoria PANTOFI, m-am plimbat prin toate subcategoriile de pantofi, până am descoperit pantofii perfecți. Mi-am cumpărat o pereche de pantofi animal print. Pe loc m-au cucerit, dar nu numai prin design și frumusețe, ci și datorită prețului lor. Fuseseră reduși de la 108 lei la 54 de lei. De vis, nu alta. Eram super încântată de ei. Eu sunt o fire ecologistă și m-am bucurat nespus când am văzut că nu sunt din piele naturală, ci din piele ecologică și material textil. Puful acela mi se părea wow. Bineînțeles că i-am comandat imediat… dar stăteam cu inima strânsă, mă temeam că nu vor mai avea numărul meu sau că nu vor ajunge până sâmbătă. Dar am avut noroc, consilierul de vânzări de la miniPRIX m-a sunat și mi-a confirmat că pantofiorii vor ajunge vineri, adică a doua zi.

Balerini MiniPrix

         Dimineață m-am trezit mai agitată ca niciodată. Era ora șase și eu nu mai aveam somn, adevărul este că eram emoționată. La ora nouă am primit mesaj de la curier: „Expediția de la miniPRIX.ro va fi livrată astăzi, 04.04, în intervalul orar 9-17. Valoare ramburs 54 de lei. Date contact curier: 0753 315 xxx”. Deja o piatră de pe inimă mi se luase, eram sigură că până la prânz voi proba perechea de pantofi. Și așa fu, la ora 13.15 curierul mă sună și-mi spuse că este în apropiere cu coletul meu. L-am primit, i-am dat și ciubuc și aproape că i-am trântit ușa în nas. Am desfăcut coletul ca o nebună, eram atât de nerăbdătoare de nu vă imaginați. De fapt așa fac mereu, de fiecare dată când comand de la miniPRIX aștept coletul și-l desfac cu mare nerăbdare. Știu că mereu mă surprinde numai lucruri frumoase. Sunt clientă fidelă, în fiecare joi navighez pe site ca să văd ce marfă nouă au mai băgat și ce alte reduceri au mai făcut. Senzațional, vă spun! Eu nu sunt genul care să dea mii de lei pe o bluză sau pe o pereche de pantofi, sunt un om decent, nu îmi permit acest gen de exagerări, așa că miniPRIX este magazinul perfect pentru mine.

Pantofi Talpa Ortopedica

       Așa… și să mă întorc la pantofii mei animal print. Când i-am scos din cutie… mi s-au părut fabuloși. Îmi veneau ca turnați, erau comozi, arătoși și îmi făceau un picior fenomenal, un picior sculptat, demn de o damă puternică și frumoasă! Am umblat cu ei prin casă vreo jumătate de zi. Tot privindu-i în oglindă, mi-am dat seama și ce haine să port a doua zi pentru a obține jobul mult visat. Pantofii și întreaga ținută îmi dădeau un sentiment de siguranță, arătam și mă simțeam demnă, puternică, de neînvinsă. De la pantofi mi se trăgea toată siguranța și starea de pozitivitate. O femeie de încredere și muncitoare, se observă de la picioare în sus. Dacă pantofii sunt frumoși și reflectă personalitatea femeii respective, atunci ea este răspunsul tuturor întrebărilor, ea poate fi cea care mișcă munții din loc, cea care revoluționează orice domeniu. Așa mă simțeam și eu, știam că mă așteaptă un mare succes. Deja în mintea mea jobul era ca și obținut. Și așa fu… interviul a decurs nesperat de bine, am impresionat și prin înfățișare și prin inteligență și prin cunoștințe. Dar știu sigur că dacă nu aș fi purtat minunații mei pantofi animal print, nu aș fi reușit nimic, m-aș fi dus la interviu timidă și nesigură și sigur nu m-ar fi angajat. Dar așa… succesul meu a venit din pantofii pe care i-am purtam! Asta da viață frumoasă!

Pantofi Animal Print

        Mulțumesc miniPrix, să știi că aplicațiile miniPRIX G-Play și App Store nu-mi lipsesc din telefon sau tabletă! Sunt acolo, mereu gata să răspundă urgențelor mele!

miniprix

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

